Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

No nekupte to! Lehce ojetý Mercedes G500 za 290 tisíc

  11:59aktualizováno  11:59
I takhle může vypadat auto s rokem výroby 2005. V luxusních mercedesech našli bohatí občané bývalého Sovětského svazu zalíbení. Bohužel jeden z nich se ze svého černého "Gčka" moc dlouho neradoval.
Mercedes G

Mercedes G

Jak vidno, vyřizování účtů na "ruský způsob" využívá stále poněkud drastičtější metody, než na jaké jsme v našich končinách zvyklí.

Za necelých třista tisíc můžete pořídit novou fabii kombi a mnoho dalších malých aut. Hledíte-li na užitek, sáhnete po dacii logan a ještě vám zbude na cisternu benzinu. Uspokojivou nabídku skýtá i trh ojetin.

Chcete-li ale opravdu něco extra, zamiřte do jednoho z autobazarů v běloruském Minsku.

Co za 12 200 dolarů pořídíte? Zbrusu nový Mercedes G500, nabídka je to opravdu lákavá. Pro auto ale vyražte s valníkem, po svých totiž neodjede.

Reflexní vesta

K povinnostem řidičů mnoha evropských států patří vozit s sebou reflexní vestu, na východ od našich hranic bude třeba do kufru přibalit ještě neprůstřelnou.

Auto přetéká výbavou, v dokladech se mu skví ročník výroby 2005. Kupce může odradit automatická převodovka, která ale k pětilitrovému motoru v terénního auta dneška už patří víceméně samozřejmě. Argumenty pro jsou: bohatá výbava zahrnující samozřejmě všechny myslitelné airbagy, automatickou klimatizaci, abs, handsfree, tempomat apod. Tachometr ukazuje celkem 1000 najetých mil, podle tvrzení prodejce je stav dobrý.

Praxe je ale přeci jen někde jinde. Auto má ve stoprocentním stavu vážit 2400 kilogramů, G500 v běloruském autobazaru má ovšem kilogramy navíc. Opancéřované speciály brázdí silnice východu beze vší pochybnosti, tomuto exempláři bohužel obrnění chybělo.

Černé "Gčko" je skrz naskrz prostřílené, jak dopadla jeho posádka se zjistit nepodařilo.

Autoři: ,




Nejčtenější

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Zákaz aut na benzin a naftu je zatím spíš jen fantazírování politiků

Stále více vlád navrhuje zákaz prodeje automobilů s benzinovým či naftovým motorem od roku 2040, 2030 i 2025. Jak vážně máme tyto termíny brát? Téma postupného...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Další z rubriky

Ferrari 340 Barchetta Touring Superleggera America
Autofotka týdne: vzácné ferrari a další dědečci řádili na klopené dráze

Na stařičký velodrom ve švýcarském Oerlikonu na předměstí Curychu pustí jednou ročně staré závodní stroje. Volný závod na oválné dráze s prudce klopenými...  celý článek

Horch 750 Tourenwagen
Autofotka týdne: Nádherný veterán českého sběratele okouzlil v Německu

Horch 750 je pořádný kus auta, pod dlouhatánskou kapotou má rozvážně se převalující osmiválec podmanivého hlasu a k tomu nádhernou karoserii meziválečné...  celý článek

Audi Asso di Picche
VIDEO: Pikové eso je zapomenutá designová perla

Pikové eso, italsky Asso di Picche, je jeden z prvních konceptů Audi. Kdo se rád dívá na auta, pozná v něm na první pohled tužku jednoho z nejslavnějších...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.