Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová Fabia Combi: už o ní víme vše důležité

  10:11aktualizováno  10:11
Světu se ukáže v plné parádě až 11. září na autosalonu ve Frankfurtu. Už nyní však víme všechny důležité míry nové Fabie Combi. Oproti stávající, kterých jezdí víc než 630 tisíc, odveze o 54 litrů větší nákup.

Nová Škoda Fabia Combi | foto: Škoda Auto

Novinka je o 7 mm delší a o 46 mm vyšší. Do 4239 mm dlouhého, 1642 širokého a 1498 milimetrů vysokého interiéru se vejde k pěti cestujícím o 54 litrů víc zavazadel.

Nová Fabia Combi odveze celkem 480 litrů nákladu, když se sklopí zadní sedadla, naloží až 1460 litrů. Oproti předchůdci se maximální přepravní kapacita zvedla o 235 litrů.

"Nabídka motorů bude zahrnovat tři zážehové pohonné jednotky, 1,2 12V HTP/51 kW, 1,4 16V/63 kW a 1,6 16V/77 kW, a tři vznětové agregáty 1,4 TDI PD/51 kW, 1,4 TDI PD/59 kW a 1,9 TDI PD/77 kW," říká Evžen Krauskopf, tiskový mluvčí Škody Auto.

Všechny motory pracují s pětistupňovou manuální převodovkou. Na přání bude možno k šestnáctistovce objednat šestistupňovou automatickou převodovku Tiptronic. Oba výkonnější naftové motory dostanou filtr pevných částic.

"Cena zatím není stanovena," říká Krauskopf. "Je otázkou, jestli bude známa při premiéře na autosalonu ve Frankfurtu. Prodej nové Fabie Combi začne až na začátku příštího roku, na oznámení ceny je tedy ještě brzo."

Evžen Krauskopf upozorňuje, že stávající generace dlouhé fabie zůstane ve výrobě minimálně do konce letošního roku.

Nová Škoda Fabia Combi

Autor:




Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.