Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová fabia: První obrázky a informace

  19:50aktualizováno  19:50
Britský motoristický časopis AutoExpress jako první na světě přinesl ukázku, jak by mohla vypadat nová generace Škody Fabia, nejprodávanějšího auta v Česku. Nové auto, na kterém Škoda teprve pracuje, by se mělo ukázat světu nejdříve za rok, možná za dva.

V Mladé Boleslavi proto nákres shazují jako výplod anglické fantazie.

Obrázek připomíná grafickou montáž vyrobenou na počítači, ale respektovaný magazín tvrdí, že vycházel z reality.

„Naši špioni spatřili prototyp nové verze Škody Fabia na testech v Německu,“ píše reportér časopisu Chris Thorp v posledním vydání AutoExpressu.

„Je to fotomontáž, mluvil jsem s nimi a přiznali to,“ uvedl mluvčí Škodovky Jaroslav Černý. Obratem však odmítl komentovat, jak jsou práce na novém autě daleko a zda už prototyp opravdu někdo mohl zahlédnout.

Obvyklý život jednoho modelu škodovky trvá sedm let a fabia přišla na trh v roce 2000. Práce by tedy měly být už v pokročilé fázi.

AutoExpress odhaduje, že by se nová fabia mohla ukázat příští rok na některé velké automobilové přehlídce. Vůz prý bude podle britských reportérů trochu nižší a bude mít „uhlazenější tvary“ než dnešní fabia. Kromě standardní verze se čeká také levnější třídveřové provedení. Vnitřek má být odvážnější s dražšími materiály.

Škoda už potvrdila, že příští rok na jaře v Ženevě ukáže nový model  Roomster. Nová fabia zřejmě přijde po něm. Do tří let má být hotov také malý džíp Yeti.

Škoda Fabia 2007 - detail světla

Škoda Fabia 2007 - detail kola

Takhle bude vypadat Škoda Fabia 2007? Britský časopis AutoExpress přinesl obrázek, o němž tvrdí, že zobrazuje novou verzi populárního vozu Škoda Fabia. Automobilka říká, že je to výmysl.

Autoři:




Nejčtenější

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.