Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Složte si puzzle, uvidíte novou Mazdu 6

  14:38aktualizováno  14:38
Představení nové Mazdy 6 je naplánované na autosalon do Moskvy, to už je stoprocentní. Jako ochutnávky zatím hirošimská automobilka vypouští fotky jejích částí. Už se ví, jaká bude zepředu a zezadu.

Japonská automobilka, která jako jedna z mála, která působí celosvětově, funguje bez velkého kolosu v zádech, chystá novou generaci svého důležitého modelu.

Fotogalerie

Mazda 6 a její předchůdkyně 626 nebyla v žádné generaci přešlapem. Šestky platí za skvělá auta pro nadšené řidiče. Nová generace alespoň podle prvních obrázků odhalujících částečně její podobu, na předchůdkyně naváže.

Na pohled se zdá, že designem odkáže spíše na subtilní atletickou předposlední generaci než na tu stávající bachratější.

Mazda 6

Podobu nové Mazdy 6 naznačila už loni studie Takeri, tvary se zjednodušily a vyhladily. Typický agresivní pohled předních světel zůstal.

Dorazit mají podle neoficiálních informací až čtyři karosářské verze. Kromě sedanu a kombíku ještě liftback a snad i kupé.

Premiéra je naplánovaná na srpnový autosalon do Moskvy. Koncem září bude k vidění v Paříži a do autoprodejen dorazí se začátkem roku 2013.

Mazda 6
Mazda 6

Stávající podoba Mazdy 6

Na podrobnosti je třeba ještě čekat. Pod kapotu se určitě dostanou nové motory vybavené technologiemi Sky-Activ, které zaručí dobré výkony, spotřebu a tak i emise. Auto, které dorazí na moskevské Krokus Expo bude mít pod kapotou dvoulitrový benziňák SkyActiv-G známý z Mazdy CX-5, spojený s šestistupňovým automatem SkyActive-Drive. Chybět v nabídce by neměl 2,2litrový turbodiesel Skyactiv-D.

Ví se už, že nová šestka dostane nový systém rekuperace při brzdění i-ELOOP, která ukládá vyrobenou elektrickou energii v kondenzátorech.





Nejčtenější

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.