Nová octavia kombi: první fotky!

  • 149
Český motorista se ještě nenabažil nové octavie a Škodovka už chystá další lahůdku. Octavia ve verzi kombi nesmí v nabídce mladoboleslavské automobilky chybět a vývojáři na ní už také pilně pracují. První fotky napovídají, že mohutnost nové octavie je v případě kombi ještě umocněna.

Odvažit se mezi lidi v plné paraádě by kombík mohl už koncem září na autosalonu v Paříži.

V lehkém maskování ale brázdí silnice už nyní. Server www.4men.cz ji nachytal v Praze na Sokolovské ulici.

Maskování měl kombík jen na světlech, tvary a proporce jsou proto dobře čitelné. Ač se snažilo auto tvářit jako kříženec Volva a Mercedesu, pozorné oko novou škodovku odhalilo.

Výrazný šípovitý prolis na kapotě, tovární značka a další charakteristické detaily nenechají nikoho na pochybách, že nová octavia combi už je na světě.

Záď působí docela mohutným dojmem a  napovídá, že i v druhé generaci kombíku odvezete slona.

Octavia II a její konkurenti

Smysl pro humor uplatnili maskéři při vypravování testovací octavie do provozu. Mercedes C je na tom rozměrově stejně, "oktávka" tak dostala sdružené kruhové lampy. Chromovaná mřížka razantní jízdu testovacích jezdců škody nevydržela a jedna z lamel se odporoučela pryč. Pozornosti "úpravců" neušel ani přední nárazník.

Zadní partii vidíme pravděpodobně ve finální podobě. Přibude ještě logo automobilky, nějaká ta lišta a hotovo. Podle slov fotografa, který octavii v městském provozu odhalil, mělo auto jen lehce zamaskovaná světla. Na fotografiích to tak nevypadá, ale efektu koncových světel ála Mercedes C bylo dosaženo samolepkami.

***

Test nové Škody Octavia najdete ZDE

***

Stejně jako u stávajícího kombi budou pod kapotou nové generace stejné motory jako u liftbacku. Nejslabší motor, který se dá do octavie II pořídit, je benzinová 1,4 MPI. Přes "FSIčka" a populární "TDIčka" se dostaneme až na vrchol nabídky, kde je prozatím dvoulitrový turbodiesel disponující maximálním výkonem 103 kW (140 koní).

Cenový rozdíl liftbacku a kombi u "staré" octavie činí 50-60 tisíc korun. Dá se očekávat, že octavie "druhá" bude vyznávat stejnou cenovou politiku.

Vyjádření Škody Auto: "Bez komentáře."

Evžen Krauskopf, mluvčí automobilky

Za nejlevnější liftback octavie II s motorem 1,4 MPI 55 kW zájemce zaplatí 424 900 korun, nejdražší dvoulitrové TDI s šestistupňovou převodovkou vyjde na necelých 650 tisíc.

Podle neoficiálních zpráv si novou Škodu Octavii II Combi odvezou první majitelé pod vánoční stromeček.  

Maskování měl kombík jen na světlech, tvary a proporce jsou proto dobře čitelné. Ač se snažilo auto tvářit jako kříženec Volva a Mercedesu, pozorné oko novou škodovku odhalilo.

Výrazný šípovitý prolis na kapotě, tovární značka a další charakteristické detaily nenechají nikoho na pochybách, že nová octavia combi už je na světě.

Záď působí docela mohutným dojmem a napovídá, že i v druhé generaci kombíku odvezete slona.

Zadní partii vidíme pravděpodobně ve finální podobě. Přibude ještě logo automobilky, nějaká ta lišta a hotovo. Podle slov fotografa, který octavii v městském provozu odhalil, mělo auto jen lehce zamaskovaná světla.