Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Nová Škoda Fabia Combi v plné parádě

  17:31aktualizováno  17:31
Kombíková fabia už se dá objednat, naživo ji ale bylo možné vidět jen loni v říjnu na autosalonu v Paříži. Do showroomů navezou první kousky každým dnem. Podívejte se na video nového modelu v akci na české dálnici D11.

Může se hodit

Hledáte nové auto a fandíte Škodě Fabii? Vyberte si ji z nejširší nabídky na trhu na Automodul.cz.

„Fabii Combi čekáme každým dnem, už máme desítky objednávek,“ říká pro iDNES.cz Radek Donner z pražského dealerství škodovek NH Car. Podle Donnera je podle očekávání o kombík větší zájem než o krátké hatchbackové provedení. Kombík je podle něj a třeba i podle šéfdesignéra Škody Auto Jozefa Kabaně hezčí než krátké provedení. „Na kombík hodně sázíme, i proto, že je za něj hodně zajímavý příplatek oproti hatchbacku,“ dodává Radek Donner.

Škoda Fabia Combi třetí generace při testech

Fotogalerie

Příplatek za prodlouženou variantu fabie je nejnižší v historii modelu. Oproti základnímu pětidveřovému hatchbacku je dražší o deset tisíc.Nejnižší cena je za provedení s benzinovým atmosferickým tříválcem 1,0 MPI/55 kW (75 k) spojeným s pětistupňovým manuálem.

O dvě stě litrů větší kufr v porovnání s krátkou verzí je za příplatek deset tisíc, základní cena je 262 900 Kč. Objem zavazadlového prostoru se oproti předchozí generaci zvětšil o 25 l na 530 l, při sklopení zadních sedadel až na 1 395 litrů.

Na tvary hatchbacku navázali designéři delšího provedení s citem. Okno víka kufru je stejně jako u krátké verze hodně skloněné.

Víko je ale samozřejmě jiné, stejně tak zadní světla. Ta jsou na pohled stejná s hatchbackovými, jsou ale o kousek menší, aby nezužovala vstup do kufru. 





Nejčtenější

Motor EA211 TSI evo
Potvrzeno: benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok

Nové benzinové motory budou muset plnit stejné limity emisí pevných částic jako diesely. Zprvu to bude platit jen pro nově homologované modely, později pro...  celý článek

Pneumatiky před sezonou tradičně testují evropské autokluby
Co obout na léto: nejdražší gumy nemusí být nejlepší

Evropské autokluby už tradičně testují před sezonami pneumatiky pro nejžádanější vozy. První testy poradí, jaké letní pneumatiky zvolit pro vozy velikosti...  celý článek

Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Kolos se valil terénem, boural zdi, pálil rakety. Tatra 813 má 50 let

Byl pátek 24. března 1967 a hrdí tatrováci právě dokončili první podvozek Tatry 813 z ověřovací padesátikusové série. Bylo to opravdu vydařené kopřivnické...  celý článek

Subaru XV
Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.  celý článek

Opel Insignia
První jízda: Francouzi nakoupili dobře, nový Opel Insignia se povedl

Kdyby koncern PSA koupil Opel jen kvůli nové generaci Insignie, udělal by dobře. Nová vlajková loď Opelu nejen skvěle vypadá, ale i slušně jezdí. Navíc její...  celý článek

Další z rubriky

Motor Koenigsegg pro Spyker
Exoti si pomáhají: Spyker dostane motor Koenigsegg vyrobený 3D tiskem

Ženevský autosalon přinesl nejedno překvapení, ale od malé luxusní značky Spyker jej čekal málokdo. Oním překvapením nebyl samotný model C8 Preliator Spyker,...  celý článek

Koncept Škoda Yeti Xtreme na výstavě Designblok
S yetim je za pár měsíců amen. Nové SUV Škody se má jmenovat Karoq

Představení druhé generace Škody Yeti je na spadnutí. Auto, které bude dvojčetem Seatu Ateca, se světu ukáže pravděpodobně v druhé půlce léta. Do prodeje...  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Potvrzeno: benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok

Nové benzinové motory budou muset plnit stejné limity emisí pevných částic jako diesely. Zprvu to bude platit jen pro nově homologované modely, později pro...  celý článek

Renault Trafic 1.6dCi-145k PASSENGER...
Renault Trafic 1.6dCi-145k PASSENGER...

r.v. 2016, naj. 18 863 km, diesel, 1. majitel
689 001 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.