Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Nová Škoda Fabia Combi v plné parádě

  17:31aktualizováno  17:31
Kombíková fabia už se dá objednat, naživo ji ale bylo možné vidět jen loni v říjnu na autosalonu v Paříži. Do showroomů navezou první kousky každým dnem. Podívejte se na video nového modelu v akci na české dálnici D11.

Může se hodit

Hledáte nové auto a fandíte Škodě Fabii? Vyberte si ji z nejširší nabídky na trhu na Automodul.cz.

„Fabii Combi čekáme každým dnem, už máme desítky objednávek,“ říká pro iDNES.cz Radek Donner z pražského dealerství škodovek NH Car. Podle Donnera je podle očekávání o kombík větší zájem než o krátké hatchbackové provedení. Kombík je podle něj a třeba i podle šéfdesignéra Škody Auto Jozefa Kabaně hezčí než krátké provedení. „Na kombík hodně sázíme, i proto, že je za něj hodně zajímavý příplatek oproti hatchbacku,“ dodává Radek Donner.

Škoda Fabia Combi třetí generace při testech

Fotogalerie

Příplatek za prodlouženou variantu fabie je nejnižší v historii modelu. Oproti základnímu pětidveřovému hatchbacku je dražší o deset tisíc.Nejnižší cena je za provedení s benzinovým atmosferickým tříválcem 1,0 MPI/55 kW (75 k) spojeným s pětistupňovým manuálem.

O dvě stě litrů větší kufr v porovnání s krátkou verzí je za příplatek deset tisíc, základní cena je 262 900 Kč. Objem zavazadlového prostoru se oproti předchozí generaci zvětšil o 25 l na 530 l, při sklopení zadních sedadel až na 1 395 litrů.

Na tvary hatchbacku navázali designéři delšího provedení s citem. Okno víka kufru je stejně jako u krátké verze hodně skloněné.

Víko je ale samozřejmě jiné, stejně tak zadní světla. Ta jsou na pohled stejná s hatchbackovými, jsou ale o kousek menší, aby nezužovala vstup do kufru. 





Nejčtenější

Škoda Citigo
Obnovená Škoda Citigo se představuje, o nástupci není rozhodnuto

Nejmenší škodovka se dočkala po dlouhých šesti letech faceliftu, úpravy jsou opravdu jen kosmetické. Citigo je jediným evropským modelem značky, který se...  celý článek

Ilustrační snímek
K moři po vlastní ose? Cesta v noci je lepší, ale jen pro odpočaté

Za pár dní startuje sezóna dovolených a tisíce Čechů se vydají po vlastní ose autem k moři. Vloni vyjeli Češi na 5 552 000 soukromých zahraničních cest. Na...  celý článek

Yamaha MT-07 Tracer
Cestovatelský speciál Yamaha MT-07 Tracer je klasické dvoukolové SUV

Jak to dopadne, když vezmeme drsného chlapíka z ulice a obaleného do kapot ho přinutíme nosit kufry? Kupodivu se zavazadly nešvihne zlostně do kouta. Právě...  celý článek

A jelikož i Porsche mělo u svého vozu číslo 1 technický problém, který jej...
Elektromobily jsou bublina, v automobilových závodech má šanci vodík

Rozvoj elektromobilů i přes současný pokrok nadále naráží na řadu překážek, domnívá se Wolfgang Warnecke, šéf pro oblast inovací z petrolejářské společnosti...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Další z rubriky

Tesla Model X P90D Ludicrous
Český e-shop začal s prodejem elektroaut, začíná s teslami za 3 miliony

E-shop alza.cz spustil prodej elektromobilů přes internet. V nabídce jsou aktuálně dva modely značky Tesla za tři a tři a půl milionu. Internetový obchod...  celý článek

Ilustrační snímek
K moři po vlastní ose? Cesta v noci je lepší, ale jen pro odpočaté

Za pár dní startuje sezóna dovolených a tisíce Čechů se vydají po vlastní ose autem k moři. Vloni vyjeli Češi na 5 552 000 soukromých zahraničních cest. Na...  celý článek

Tesla Model S 85D
Elektromobily na volném trhu neobstojí, potvrdilo se to v Dánsku

Dánsko je proslulé svými vysokými daněmi za registraci auta. Donedávna však neplatily pro elektromobily, jakmile začaly, prodala Tesla v Dánsku za první...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.