Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Záhadný prototyp v Česku. Může to být nová polská Škoda Roomster

  13:59aktualizováno  13:59
Záhadný maskovaný prototyp nafotil dnes (v pátek 22. srpna) v Hodkovicich nad Mohelkou čtenář iDNES.cz Marek Dlouhý. Mohl by to být nový a větší roomster, který má Škoda vyrábět od příštího roku v polském závodě Volkswagenu.

Maskovaný prototyp velkoprostorového vozu nafocený v Hodkovicich nad Mohelkou 22. srpna 2014 | foto: Marek Dlouhý, pro iDNES.cz

Hodkovice nad Mohelkou jsou v revíru, kde Škoda testuje nové modely. Je tedy pravděpodobné, že jde o nový připravovaný van, který má nahradit Škodu Roomster. Vyrábět se má v polské Poznani společně s novým Volkswagenem Caddy, který se má představit v příštím roce a ze kterého má technicky vycházet. Škoda už dříve avizovala, že s roomsterem v současné podobě příliš nepočítá.

Přesun výroby jeho následníka je i v souladu se strategií koncernu Volkswagen a dalších automobilek vyrábět vozy různých značek na jednom místě kvůli úspoře nákladů. V případě Škody už taková praxe funguje u minivozu Citigo, který se vyrábí v Bratislavě společně s malými volkswageny a seaty. V Mladé Boleslavi se na jedné lince vyrábí Škoda Rapid a Seat Toledo, k podobnému rozšíření dojde i v Kvasinách.

Záhadný prototyp je více "dodávkovitý" než stávající roomster, což odpovídá informacím ze zákulisí, které dostala redakce iDNES.cz. "Užitkové" zaměření podtrhují mimo jiné velká zpětná zrcátka a posuvné boční dveře, které jsou vlastní dodávkám. Auto je také o poznání větší.

Máte tip, jaké auto se pod maskováním skrývá? Pište do diskuze pod článkem.





Nejčtenější

Alfa Romeo Stelvio
První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté...  celý článek

Závodní speciál Praga Super Piccolo pro závod 1000 mil československých 1934
Praga: vozy na statisíce kilometrů, oblíbil si je i prezident Masaryk

Historie automobilky Praga se začala psát před 110 lety. Pragovky platily za etalon konzervativní spolehlivosti, uživatel vždy věděl, co od nich čekat. Ne...  celý článek

H-D Streed Rod. Letošní sezóna ukáže, zda za cenu kolem 220 tisíc přebere část...
Harley-Davidson představuje nové cruisery: nejlevnější a nejdražší

Ikonická americká značka si na jaro schovala dvě novinky a představila novou verzi nejdostupnějšího cruiseru Street Rod 750, který vyrábí ve své zahraniční...  celý článek

Nehoda šesti auta zablokovala pravý jízdní pruh na 13. kilometru R10 ve směru...
Jaro obnažilo české tankodromy. Zničené kolo zaplatí pojišťovna

Tuhé mrazy a častější střídání teplot nad a pod nulou si přes zimu ošklivě pohrály se stavem českých silnic. Podle silničářů je letošní situace horší než...  celý článek

Ferrari LaFerrari Aperta
Autofotka týdne: Unikátní LaFerrari Aperta je v Česku. Vyrábí se v laboratoři

Legendární italská značka slaví letos sedmdesátiny. K tomuto výročí Ferrari vyrobilo model nazvaný LaFerrari Aperta, který nabídla jen svým nejvěrnějším...  celý článek

Další z rubriky

Opel Insignia Sports Tourer
Lehčí a větší. Opel Insignia Sports Tourer bude fešácký kombík

Připravovaný Opel Insignia podle zatím zveřejněných fotek jasně kandiduje na „missáka“ roku mezi letošními premiérami. Po sportovně střiženém sedanu německá...  celý článek

Kia Stinger
Adept na nejparádnější auto roku: kia s šestiválcem a pohonem zadních kol

Toto auto ukazuje, že to s automobilismem ještě není tak zlé. Kia Stinger má pohon zadních kol, pod kapotou benzinový šestiválec a mezi nimi samosvor. Je to...  celý článek

Škoda Citigo
Modernizovaná Škoda Citigo: jemné retuše a stále bez TSI

Nejmenší škodovka je jediným evropským modelem značky, který se nevyrábí v Česku. Citigo se dočkalo faceliftu po pěti letech. Má novou kapotu, masku chladiče,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.