Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová třída E Mercedesu se začíná rýsovat - ConceptFASCINATION

aktualizováno 
Na stánku Mercedesu na nadcházejícím autosalonu v Paříží by měl být jedním z nejobletovanějších exponátů nový koncept s prozaickým jménem ConceptFASCINATION. Ten ukazuje, jak bude vypadat nová třída E i nástupce kupé CLK.

Mercedes-Benz ConceptFASCINATION | foto: Mercedes-Benz

Nový koncept od Mercedesu má typ karoserie v málo používaném stylu Shooting Brake. Jedná se tedy o dvoudveřové kombi, u kterého je na rozdíl od běžných čtyřdveřových kombíků kladen důraz na dynamiku.

Koncept ConceptFASCINATION je předobrazem nové řady E i nástupce kupé CLK. Použitý typ karoserie dává představu, jak by mohlo vypadat nové kombi řady E, a zároveň ukazuje některá designová řešení, které najdou využití i u nástupce kupé CLK. Ač přímo jemu se koncept příliš neblíží. Označení CLK však na nových Mercedes již nenajdeme, přednost dostalo označení E coupé.

Mercedes-Benz ConceptFASCINATION

Že by Mercedes v blízké budoucnosti nabídl i dvoudveřové kombi, lze očekávat jen stěží. Tento typ karoserie asi nenajde příliš velkou odezvu od potenciálních zákazníků, ti spíše sáhnou po klasickém kombíku se čtyřmi dveřmi.

Na novém konceptu zaujme provedení předních světel se světelnými diodami. Světlomety jsou opět dvojdílné jako u současné generace Mercedesu-Benz třídy E. Změnou je jejich hranaté provedení. I tvar zadních svítilen by se mohl objevit u připravovaných sériových modelů.

Mercedes-Benz ConceptFASCINATION

Interiér konceptu má čtyři samostatná sedadla a perfektní prosvětlení interiéru zajistí prosklená panoramatická střecha. V interiéru nechybí očekávané hodnotné materiály jako je dřevo, kůže nebo hliník. Kufr s plochou jednoho metru čtverečního má poněkud atypické dřevěné dno.

Mercedes-Benz ConceptFASCINATION má pod kapotou nový vznětový čtyřválec s objemem 2,2 litru. Ten využívá technologie BlueTEC a AdBlue. Motor s výkonem 150 kW se objeví i pod kapotou produkčního Mercedesu C250 CDI BlueEFFICIENCY.

Autoři:




Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.