Honda při čelním nárazu ztratila body za ochranu horních částí dolních končetin řidiče. Na vině je přílišný tlak od palubní desky a pohyb plynového pedálu při zkoušeném nárazu v rychlosti 64 km/h.
Kia Carnival zase ohrozila řidiče pedálem brzdy, rovněž palubní deskou a pohybem částí z motorového prostoru.
Nárazový test luxusního Lexusu IS dokázal přínos kolenních airbagů, kterými japonská automobilka chrání řidiče. Při zkoušeném nárazu zabránily poranění jeho kolen a stehen.
Druhá část testů EuroNCAP se vždy zaměří na bezpečnost dětí v sedačkách. Honda i Lexus uspěly se čtyřmi získanými hvězdičkami z maximálních pěti, Kia se musela spokojit se třemi.
Korejská Kia Carnival získala nejhorší vysvědčení v poslední třetí fázi testů, která sleduje, jak dopadne střet zkoušených aut s chodci. Dosáhla jen na jednu hvězdičku. Lexus získal dvě hvězdičky a kulatá příď hondy zajistila modelu Civic dokonce tři hvězdičky z maximálních čtyř.
HONDA CIVIC
ochrana posádky: 4/5
ochrana chodců: 3/4
ochrana dětí v doporučené sedačce: 4/5
KIA CARNIVAL
ochrana posádky: 4/5
ochrana chodců: 1/4
ochrana dětí v doporučené sedačce: 4/5
ochrana posádky: 5/5
ochrana chodců: 2/4
ochrana dětí v doporučené sedačce: 3/5