Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nové renaulty se představují: kombíkový mégane a scénic

  14:04aktualizováno  14:04
Hned dvě novinky, které budou tvořit velký podíl prodejů Renaultu, přijely do Ženevy ve světové premiéře. Třetí karosářskou variantou nové generace méganu je kombík pojmenovaný SporTour a hned vedle stojí jeho ještě stěhovavější parťák scénic.

Nové kombi narostlo na 4 558 mm, oproti pětidveřovému hatchbacku je delší o 26 centimetrů. Do kufru se vejde 524 až 1 595 litrů nákladu. Do dlouhého méganu naložíte až 255 centimetrů dlouhé věci.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Renault můžete koupit na www.automodul.cz

Mégane také představil novinku pod kapotou v podobě přeplňovaného benzinového motoru 1,4 s výkonem 96 kW (130 koní). Automobilka další parametry neprozradila, udává ale, že nový motor má mít krouticí moment dvoulitru, výkon osmnáctistovky a spotřebu menší než 1,6.

Renault Mégane SporTour

Start výroby Méganu SporTour je naplánovaný na červen.

Dva Renaulty Scénic

V Ženevě měli při prezentaci novinek Renaultu napilno. Kromě nového kombíku ještě představili nový scénic. Auto, které před lety nastartovalo mánii velkoprostorových aut nejprve espacem a pak modelem Scénic, představila francouzská automobilka již v jeho třetí generaci.

Renault Scénic Dynamic Activity Vehicle

Renault Scénic Dynamic Activity Vehicle

Nechybí opět dvě verze, základní, označená Dynamic Activity Vehicle, a prodloužená "Grand", která bude sedmimístná. Do základního 4,34 metru dlouhého modelu Scénic naložíte 522 litrů, grand s 22 centimetry délky navíc odveze 702, ale i víc než 2 000 litrů věcí (když se sklopí zadní řady sedadel).

Také scénic dostane stotřicetikoňový turbomotor 1,4, na to kilometrů jízdy prý pak vystačí s 7,1 litru benzinu.

Renault Scénic

Renault Grand Scénic

Autor:




Nejčtenější

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.