* Fiat Punto - největší konkurent pro Fabii na výstavišti mezi zcela novými malými auty. Jeho předchůdce vydobyl titul Auto roku. Obhájí Punto prvenství, nebo se o ně bude prát třeba s Fabií...?
* Seat chce konkurovat Alfě Romeo, nový León má přilákat ty, kdo by si jinak koupili Alfu 156. Špičková verze bude mít sto osmdesát koní a šestistupňovou převodovku.
* Ford Fiesta dostal příď, která jej přiblíží Fordu Ka a Fordu Focus
* Na omlazeném Saxu prošla největšími změnami přední část vozu, nový je interiér. Delší je i záruka proti prorezivění karoserie, která je nyní dvanáctiletá.
* Křivky Opelu Astra Coupé pocházejí z karosárny Bertone, nejvýkonnější verze dostane přeplňovaný motor s výkonem sto devadesát koní
* Nissan Almera je v tuzemsku oblíbený hlavně díky příznivé ceně. Japonská automobilka jej vyvinula v Evropě a výrobu svěřila anglické továrně v Sunderlandu.
* Asi největší pikantností pro běžného motoristu je skutečnost, že si nikdy neotevře přední kapotu Audi A2. Tam má přístup jen servis, řidič se dostane pouze k servisnímu modulu, což znamená, že může dolít olej nebo kapalinu ostřikovače. Auto je celohliníkové.
* Škoda přihlásí Fabii do ankety o evropské auto roku, předtím ji ale musí začít prodávat alespoň na pěti trzích. Kromě Česka to bude Slovensko, Rakousko a zřejmě i Holandsko s Belgií.
* V tuzemsku úspěšný Volkswagen Polo brzy zamíří na stejnou platformu jako Fabia, ještě předtím dostal částečně novou tvář