Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový český minibike pro závodníky

aktualizováno 
Blanenský výrobce motocyklů Blata přichází letos s novým modelem minibiku nazvaným Elite Hobby určeným pro ty jezdce, kteří již mají na minibiku něco naježděno a hledají cenově příznivý, ale bezproblémový stroj s léty vyzkoušenou technikou.

Blata Elite Hobby | foto: České Motocyklové Noviny

Elite Hobby se stává základním modelem řady Elite, tedy čistě závodních minibiků ověnčených mnoha republikovými i evropskými tituly.

Pohání jej vzduchem chlazený dvoutakt Blata R40-3 o výkonu 6 kW při 9700 otáčkách a kroutícím momentu 6 Nm při 9 tisících otáčkách.

Brzdy jsou kotoučové (vpředu průměr 119 mm) a na litých 6,5palcových kolech jsou už v základu pneumatiky PMT o šíři 90 a 110 mm. Kladem je nízká hmotnost 21,5 kg a hlavně cena – rovných 20 000 Kč, což je nesrovnatelně méně, než za kolik jsou ostatní stroje řady Elite.

Navíc pokud se vrhnete naplno do závodů, není problém se díky "skládačkovému" systému dostat na vyšší úroveň: od velkých kotoučů s hydraulicky ovládanými třmeny, přes tlumič řízení a různé úpravy motoru až po vodní chlazení a výkon 14 koní.

Blata Elite Hobby

Další motonovinky najdete v Českých Motocyklových Novinách.

Autoři:




Nejčtenější

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Zákaz aut na benzin a naftu je zatím spíš jen fantazírování politiků

Stále více vlád navrhuje zákaz prodeje automobilů s benzinovým či naftovým motorem od roku 2040, 2030 i 2025. Jak vážně máme tyto termíny brát? Téma postupného...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Další z rubriky

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Herec David Matásek a jeho vespa
David Matásek je milovník vos. Každý rok jede přes Alpy do Itálie

Pokud z rovna nechumelí, potkáte ho v Praze v sedle žlutého skútru. Populární herec David Matásek je pravověrný vespař. A každé léto osedlá svou „vosu“...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.