Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Číňan pro Evropu: hatchback Qoros 3 na prvních fotkách

  11:28aktualizováno  11:28
Nová čínská značka spouští prodeje. Sedan, který je pro Čechy od loňska k mání nejblíž na Slovensku, doplní pětidveřový hatchback. Sluší mu to.

Konstruktéři a designéři Qorosu se neomezili na useknutí sedanovité zádi. Hatchback tak dostal nová koncová světla, jinak skloněné zadní sloupky, střechu a zadní blatníky. Stylisté pod vedením Gerta Hildebrandta, bývalého šéfdesignéra Mini, lehce přemodelovali také přední část.

Qoros 3 hatchback bude k vidění naživo v Ženevě na autosalonu, který otevře začátkem března. Technicky i ztvárněním interiéru se nová karosářská verze shoduje se sedanem. Nechybí multimediální systém Qoros MultiMediaHub, ovládaný přes osmipalcový dotykový displej. Systém umí pracovat na cloudovém principu (QorosQloud), aplikace jsou přístupné zdarma přes síť 3G, kromě navigace a přístupu na sociální sítě nabídne i dálkové ovládání některých funkcí vozu.

Qoros 3 Hatchback

Auto je o 18 centimetrů kratší (délka 4,438 m) než sedan, šířka, výška ani rozvor se nemění (1839 x 1445 x 2690 mm). 

Motor je stejný, benzinová čtyřválcová 1,6 s přímým vstřikováním benzinu spřažená s šestistupňovým manuálem nebo dvouspojkovým automatem. Atmosferická verze motoru má 126 koní a 155 Nm, přeplňovaná 156 koní a 210 Nm. 

Qoros se teď naparuje oceněním od nezávislé instituce EuroNCAP, která provádí crashtesty aut. Právě Qoros 3 Sedan vyšel ze všech loňských crashtestů nejlépe - čtěte zde



Témata: Mini


Nejčtenější

Crashtest deformačních zón
VIDEO: Test deformačních zón ukázal, že měkčí auto může lépe chránit

Deformační zóny aut chrání posádku, ale mohou efektivně zmírnit následky nehody i u vozidla, do kterého bourají. Netradiční crashtest německého autoklubu...  celý článek

Toyota C-HR
Opiový sen mistra origami: první jízda s bláznivou toyotou

Toyota má image solidních aut pro starší a pokročilé. Poctivě však pracuje na tom, aby se to změnilo. Novinka v podobě křížence jménem C-HR patří svým vzhledem...  celý článek

Alfa Romeo Giulia Veloce
Chlapská záležitost: Alfa Giulia Veloce se za diesel vůbec nemusí stydět

Jsou auta, jejichž osud dokáže předznamenat samotné jméno. Chlap řídící zjevení jménem Opel Karl musí být buď flegmatik, nebo ho dostal se slevou. Ženská z...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.