Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hranaté vejce: nový Citroën C4 Picasso se představuje

  14:26aktualizováno  14:26
Do Ženevy dorazí nová generace rodinného MPV zatím jako koncept. Premiéru sériové verze nového Citroënu C4 Picasso můžeme čekat v druhé půlce letoška.

Citroën Technospace Concept | foto: Citroën

Designéři mají na konceptu jménem Technospace ukázat nový směr, kterým se možná vydají při malování nových citroënů. Nové picasso tak podle všeho dostane trochu ostřejší tvary, než je u moderních citroënů zvykem. Vajíčkovitou siluetu, kterou zavedla už první generace, ale zachovalo. Díky použití LED světel se přední lampy trochu zmenšily.

Citroën Technospace Concept

Odvážně tvarovaný prototyp má na délku 443 centimetrů, šířka je 1,83 metru a výška 1,61 m.

Fotogalerie

Technospace Concept stojí na nové modulární platformě koncernu PSA (Efficient Modular Platform 2 - EMP2). Tu kromě kompaktních modelů Citroënu dostanou také peugeoty a opely díky nedávno domluvenému partnerství.

Zatím to není oficiální, ale koncept podle všeho dorazí s pomocí nafty a elektronů, které spotřebovává hybridní soustrojí elektromotoru a nafťáku Hybrid4.

Přístrojovce konceptu vévodí dvanáctipalcový dotykový displej multimediálního rozhraní. Citroën slibuje spoustu místa pro posádku a 537litrový kufr.

3 miliony

Začalo to v roce 1999 Xsarou Picasso, tu pak nahradil Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso a později doplnil menší C3 Picasso. Celkem se picassích MPV do dneška prodaly tři miliony.





Nejčtenější

Díky dnu bez aut se lidé mohli projít i po slavném pařížském bulváru Champs...
Čtyři světové metropole chtějí vyhnat diesely do roku 2025

Starostové Paříže, Mexico City, Madridu a Atén podepsali deklaraci, ve které se zavázali vyhnat dieselová auta ze svých měst do roku 2025.  celý článek

Crashtest deformačních zón
VIDEO: Test deformačních zón ukázal, že měkčí auto může lépe chránit

Deformační zóny aut chrání posádku, ale mohou efektivně zmírnit následky nehody i u vozidla, do kterého bourají. Netradiční crashtest německého autoklubu...  celý článek

Alfa Romeo Giulia Veloce
Chlapská záležitost: Alfa Giulia Veloce se za diesel vůbec nemusí stydět

Jsou auta, jejichž osud dokáže předznamenat samotné jméno. Chlap řídící zjevení jménem Opel Karl musí být buď flegmatik, nebo ho dostal se slevou. Ženská z...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.