Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hranaté vejce: nový Citroën C4 Picasso se představuje

  14:26aktualizováno  14:26
Do Ženevy dorazí nová generace rodinného MPV zatím jako koncept. Premiéru sériové verze nového Citroënu C4 Picasso můžeme čekat v druhé půlce letoška.

Citroën Technospace Concept | foto: Citroën

Designéři mají na konceptu jménem Technospace ukázat nový směr, kterým se možná vydají při malování nových citroënů. Nové picasso tak podle všeho dostane trochu ostřejší tvary, než je u moderních citroënů zvykem. Vajíčkovitou siluetu, kterou zavedla už první generace, ale zachovalo. Díky použití LED světel se přední lampy trochu zmenšily.

Citroën Technospace Concept

Odvážně tvarovaný prototyp má na délku 443 centimetrů, šířka je 1,83 metru a výška 1,61 m.

Fotogalerie

Technospace Concept stojí na nové modulární platformě koncernu PSA (Efficient Modular Platform 2 - EMP2). Tu kromě kompaktních modelů Citroënu dostanou také peugeoty a opely díky nedávno domluvenému partnerství.

Zatím to není oficiální, ale koncept podle všeho dorazí s pomocí nafty a elektronů, které spotřebovává hybridní soustrojí elektromotoru a nafťáku Hybrid4.

Přístrojovce konceptu vévodí dvanáctipalcový dotykový displej multimediálního rozhraní. Citroën slibuje spoustu místa pro posádku a 537litrový kufr.

3 miliony

Začalo to v roce 1999 Xsarou Picasso, tu pak nahradil Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso a později doplnil menší C3 Picasso. Celkem se picassích MPV do dneška prodaly tři miliony.





Nejčtenější

Měření emisí u dieselového motoru na STK. U auta se sleduje teplota oleje a...
Dieseloví zabijáci škodí dál. Hon na auta bez filtru zůstal na papíře

Nezabíjí sice přímo jako při dopravní nehodě, přesto mají na svědomí jen u nás stovky životů kvůli škodlivinám, které vypouštějí do ovzduší. Řeč je o...  celý článek

Kontrolky u dieselového vozu. Na rozdíl od benziňáku je zde důležitá kontrolka
VIDEO: Saze ve výfuku znamenají problém s filtrem pevných částic

Filtr pevných částic je dnes noční můra mnoha majitelů dieselových aut. Jednoduchým testem s rukavicí jsme ověřovali, v jakém stavu mají výfukovou soustavu...  celý článek

Seat Arona
Arona je malé SUV Seatu. U Škody nahradí Fabii combi

Barcelona (Od zpravodaje iDNES.cz) Už aktuální provedení Seatu Ibiza udivuje svým velkým vnitřním prostorem. A teď Seat představil od Ibizy technicky odvozené malé SUV Arona a to dává na prostor...  celý článek

Ilustrační snímek
K moři po vlastní ose? Cesta v noci je lepší, ale jen pro odpočaté

Za pár dní startuje sezóna dovolených a tisíce Čechů se vydají po vlastní ose autem k moři. Vloni vyjeli Češi na 5 552 000 soukromých zahraničních cest. Na...  celý článek

Jak na rallye připravit Škodu Fabia R5
VIDEO: Jak se chystá rallyový speciál. Vše rozhodne šotolina

O nadcházejícím víkendu vystartují rallyové speciály na trať slavné „Bohemky“. První etapa pátého podniku Mistrovství ČR začíná v sobotu 1. července ve 14...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.