Nová C4 se představí jen s pětidveřovou karoserií. Třídveřová varianta ponese označení DS4. Stejný postup zvolila francouzská automobilka u menšího modelu C3 (třídveřová varianta je luxusnější a sportovnější DS3).
Citroën, který se bude snažit odlákat zákazníky VW Golf nebo Opelu Astra, povyrostl do všech směrů: délka 4,33 metru (+5cm), šířka 1.79 (+2 cm) a výška 1.49 (+3cm). Chlubit se bude 408litrovým kufrem, čímž překonává většinu konkurentů.
Posádka se může těšit na prvky výbavy, o kterých auta této kategorie nikdy neslyšela. Do C4 bude možné pořídit třeba sedadla s elektricky nastavitelnou bederní opěrkou a masážní funkcí. Nastavit bude možné nejen barvu podsvícení palubky, ale také hlas akustické signalizace.
Na palubě se má také objevit funkce eTouch, která v případě nehody sama zavolá o pomoc. Přes internet bude kromě toho také učit řidiče, jak řídit ekonomicky a hlídat servisní intervaly. K systému hlídajícímu nechtěné vyjetí z pruhu přibude třeba ještě hlídač mrtvého úhlu, bixenonové samonatáčecí světlomety nebo udělátko měřící volné místo k parkování.
Startovací sestava motorů je složená ze tří benziňáků a tří dieselů. Benzinový základ tvoří 1,4 VTi s výkonem 72 kW (95 koní). Další dva zážehové motory mají objem 1,6 litru. Slabší verze VTi 120 má 88 kW. Silnější je THP 155, což je turbomotor s výkonem 115 kW.
Základní diesel nese označení HDi 90, což je 1,6 s výkonem 68 kW. Pak následuje HDi 110 o výkonu 82 kW. Na vrcholu je 110kilowattový dvoulitr HDi 150.
K mání budou také verze e-HDi, vybavené Start&Stop systémem a novou robotizovanou šestistupňovou převodovkou, které se mají chlubit úrovní emisí 109 g/km. Třeba nové pneumatiky s nízkým valivým odporem ušetří podle měření Citroënu 0,2 litru paliva na sto kilometrů. A chystají se ještě ekologičtější verze vypouštějící 99 gramů CO2 na kilometr.