Mezi malými auty konkurujícími fabii je letos rušno, po novém Seatu Ibiza a Fordu Fiesta se v Paříži představí také "i-dvacítka". Nový malý hyundai budeme na silnicích potkávat od konce letošního roku.
Nový hyundai, malovaný mimo jiné v německém designcentru automobilky v Rüsselheimu, má oproti getzu zcela novou mechaniku. Nový podvozek s delším rozvorem zajistí lepší jízdní vlastnosti a více místa pro posádku. Kun Hee Ahn, prezident evropského Hyundaie, prohlásil: "i20 byl navrhován a vyvíjen, aby šel vstříc chutím a potřebám Evropanů."
Vedle sériového pětidveřového modelu se v Paříži představí také koncept i20 Blue, který ukáže, že i Hyundai umí postavit auto s nízkou úrovní emisí. Má aerodynamické kryty podvozku, o jeden a půl centimetru menší světlou výšku, pneumatiky s nízkým valivým odporem, používá speciální motorový olej a má upravenou aerodynamiku nárazníků. O pohon se stará malý turbodiesel 1.4 CRDi s výkonem 90 koní a 220 newtonmetry kroutícího momentu. Standardní pětistupňovou manuální převodovku nahradila šestistupňová. Emise CO2 tak srazili na 99 g/km, spotřeba je na čtyřech litrech na sto kilometrů jízdy.