Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Renault Thalia má konečně hezký zadek

aktualizováno 
Doposud thalia lákala zákazníky na čísla. Velký objem kufru, nízká spotřeba a hlavně dumpingová cena byly pádným protiargumentem pro ty, kteří v něm viděli "clio, kterému vzadu cosi narostlo". Nová thalia už bude vypadat k světu.

Renault Thalia | foto: Renault

Doposud jsme thalii viděli poněkud jinak, než jak o ní píše tisková zpráva: "...tříprostorový vůz hladkých, plynulých křivek, který vyzařuje eleganci prestižního sedanu."

I přes nevalný vzhled si ale i díky skvělým cenám našly thalie mnoho příznivců, včetně těch z Česka.

Nutno říci, že oproti "nastavované kaši" stávající generace, kterou snad ani nemá na svědomí designér, vypadá thalia nová skvěle.

Automobilky se konečně naučily dávat levným malým sedanům hezké kabátky. Nové thalii to podle prvních obrázků bude slušet. Naživo se přesvědčíme na moskevském autosalonu, který zažíná 26. srpna. Na české silnice vyrazí laciný renault už v říjnu.

Nový Renault Thalia je 4,26 metru dlouhý a 1,43 metru vysoký. Ostře sledovaný údaj o objemu kufru ani další čísla automobilka nezveřejnila, moc se oproti stávající generaci měnit nebudou.

Renault pouze prozrazuje, že nová thalia stojí na základech předchozí generace Renaultu Clio. Nabídka motorů bude pravděpodobně kopírovat koncernovou sestřenici Dacii Logan a stávající thalii.

Nový Renault Thalia, který bude na některých trzích nabízený jako Renault Symbol, se bude vyrábět v tureckém závodě Bursa, jehož kapacitu Renault navýšil na 360 000 vozů ročně. Loni závod vyrobil 263 000 automobilů.


 

Autor:




Nejčtenější

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.