Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Top Gear neuspokojil, je to naleštěná ojetina

  12:45aktualizováno  12:45
První díl Top Gearu nové éry s Chrisem Evansem a Mattem LeBlancem sklidil kritiku. Světoznámý motoristický pořad je pod drobnohledem. Po výměně tvůrčího týmu v průběhu loňského roku fanoušci napjatě čekali, co první díl vysílaný v neděli 29. května přinese.

Matt LeBlanc se souká do Arielu Nomad v upoutávce na novou sérii pořadu Top Gear. | foto: Top Gear

U diváků novodobý Top Gear prohrál i v číslech sledovanosti. Na první díl Evansova nového Top Gearu se dívalo 4,7 milionu diváků, poslední díl předchozí Clarksonovské éry sledovalo 5,8 milionu lidí. Motoristická show BBC byla i tak nejsledovanějším nedělním večerním pořadem.

Nový Top Gear velký potlesk nesklidil. Formát pořadu se oproti slibům výrazně nezměnil. Pořad nabídl srovnávací test amerických svalnatých supersportů Dodge Viper proti Chevroletu Corvette, závod hostů z řad celebrit (mimo jiné vzteklého kuchaře Gordona Ramsaye) s upraveným mini a vtípky Matta LeBlanca. Dvě hlavní postavy z týmu moderátorů, Evans a LeBlanc, se k sobě chovají přátelsky, ale prý zkrátka nevypadají, jako by spolu šli po natáčení na pivo. Jiskření mezi Clarksonem, Hammondem a Mayem jednoduše chybí. „Evans navíc zkouší být jako Clarkson a to není dobrý nápad,“ komentuje Guardian.

Komentátoři oceňují akční a zajímavé záběry reportáží, ale chybí jim švih a překvapení. Guardian to shrnul lapidárně: „Spousta leštěnky, ale stále je to ojetina“.

Autor:




Nejčtenější

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Seat Ibiza
Nový Seat Ibiza je malý rozměry, ale velký kabinou i chováním

Pokud nepotřebujete prostor na kočárek a celou rodinu, můžete zůstat o patro níže a pořádně si naložit výbavou malé auto. Seat Ibiza už totiž rozhodně „malé“...  celý článek

Tuningový sraz v Teplicích
Od června začínají pokuty za úpravy aut, servis je musí majiteli hlásit

Od června vstoupí v platnost novela zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Její součástí je povinnost autoservisů oznámit majiteli při...  celý článek

Škoda Karoq
Kolik bude stát Škoda Karoq? Odborníci tipují 450 tisíc korun a více

Škoda Karoq dostane český ceník v posledním červnovém týdnu. První spekulace od zasvěcených odborníků z oboru se pohybují mezi 450 až 500 tisíci za základní...  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Další z rubriky

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Výtluk na silnici ve Zruči u Plzně.
Jedinečná příležitost pro české silničáře: asfalt, který se sám opraví

Nizozemští vědci řeší problém českých silnic, chtějí předcházet výtlukům. Do asfaltu zamýšlí dávat speciální ocelová vlákna, do betonu přijdou bakterie, které...  celý článek

Lotus 3-Eleven
Čínská automobilka Geely koupí značky Proton a Lotus

Čínský výrobce automobilů Zhejiang Geely Holding Group koupí 49,9 procenta akcií malajsijské automobilky Proton a 51 procent jejího dceřiného britského výrobce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.