Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Top Gear neuspokojil, je to naleštěná ojetina

  12:45aktualizováno  12:45
První díl Top Gearu nové éry s Chrisem Evansem a Mattem LeBlancem sklidil kritiku. Světoznámý motoristický pořad je pod drobnohledem. Po výměně tvůrčího týmu v průběhu loňského roku fanoušci napjatě čekali, co první díl vysílaný v neděli 29. května přinese.

Matt LeBlanc se souká do Arielu Nomad v upoutávce na novou sérii pořadu Top Gear. | foto: Top Gear

U diváků novodobý Top Gear prohrál i v číslech sledovanosti. Na první díl Evansova nového Top Gearu se dívalo 4,7 milionu diváků, poslední díl předchozí Clarksonovské éry sledovalo 5,8 milionu lidí. Motoristická show BBC byla i tak nejsledovanějším nedělním večerním pořadem.

Nový Top Gear velký potlesk nesklidil. Formát pořadu se oproti slibům výrazně nezměnil. Pořad nabídl srovnávací test amerických svalnatých supersportů Dodge Viper proti Chevroletu Corvette, závod hostů z řad celebrit (mimo jiné vzteklého kuchaře Gordona Ramsaye) s upraveným mini a vtípky Matta LeBlanca. Dvě hlavní postavy z týmu moderátorů, Evans a LeBlanc, se k sobě chovají přátelsky, ale prý zkrátka nevypadají, jako by spolu šli po natáčení na pivo. Jiskření mezi Clarksonem, Hammondem a Mayem jednoduše chybí. „Evans navíc zkouší být jako Clarkson a to není dobrý nápad,“ komentuje Guardian.

Komentátoři oceňují akční a zajímavé záběry reportáží, ale chybí jim švih a překvapení. Guardian to shrnul lapidárně: „Spousta leštěnky, ale stále je to ojetina“.

Autor:


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.