Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Octavia II Combi: nové fotky

  9:38aktualizováno  9:38
Před nedávnem nachytali fotografové Octavii Combi druhé generace při "inkognito" projížďce po Praze. Dnes se na internetu objevily další informace. Dvě fotografie a parametry zavazadelníku jsou prezentovány jako oficiální. Do kufru nového mladoboleslavského kombíku půjde naložit až 580 litrů zavazadel.

Délka vozu zůstává nezměněna, stále je to od předního nárazníku k zadnímu 4572 milimetrů.

Oproti předchůdkyni má nová generace o něco více skloněné zadní okno.

Záď tak působí dynamičtěji, v tomto případě jde elegance na úkor kufru - kolmější záď "staré octavie" je z praktického hlediska využitelnější.

Celkovým řešením zadních partií se nové kombi škodovky podobá menší sestře Fabii Combi.

Pětimilimetrový nárůst do výšky na 1467 mm oproti liftbacku je téměř nepostřehnutelný.

Špionážní fotky Škody Octavia II Combi při projížďce Prahou

Naopak "nakynutí" maxikufru má být oproti předchůdkyni citelnější.

Stará Octavie Combi odvezla  548 litrů nákladu. Novinka se, se svými 580  litry objemu v pětimístné konfiguraci (měřeno po spodní hranu oken) a 1620 se sklopenými zadními sedadly, pravděpodobně stane objektem nejroztodivnějších představ českých "stěhováků-amatérů".

Škála motorů bude stejná jako u liftbacku.  Na začátku nabídky je základní 1,4 (55  kW), na konci pak 2,0 TDI se 103 kW výkonu.

Mluvčí automobilky se k fotografiím nové Octavie Combi odmítl vyjádřit.

Cenový rozdíl mezi liftbackem a kombi u staré octavie činil 50 - 60 tisíc korun, druhá generace se této strategie bude pravděpodobně držet také. Na nový kombík z Mladé Boleslavi si tedy připravte asi 480 tisíc Kč.

Autoři: ,




Nejčtenější

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Další z rubriky

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.