Z úst nejednoho prodejce vozů Škoda je dnes možné zaslechnout, že Octavia v provedení GLX (u Combi) a SLX (u Combi i limuzíny) je od nového modelového roku spíše autem pro čtyři osoby. Uprostřed zadního sedadla se objevila loketní opěra s úložným prostorem. Ta sice zpříjemní jízdu dvojici pasažérů, po jejím zasunutí zpět do opěradla si však pátý cestující hodně pohodlí neužije. Robustní opěra vysunula střední část opěradla směrem dopředu a pátý pasažér nejen že sedí hodně zpřímeně, ale má i méně prostoru pro nohy.
Mnohem příjemnější je nově montovaná loketní opěrka mezi předními sedadly. Po té volali hlavně řidiči jezdící často dlouhé dálniční vzdálenosti. A konečně poslední významnou inovací je nový design palubní desky. Není nijak převratný, protože se hodně podobá koncernovým sourozencům Volkswagenu Passat a novému modelu Bora, stejně tak jakoby z oka vypadl jednomu z designérských modelů interiéru Octavie v mladoboleslavském muzeu. Tvarování a černé probarvení nové palubní desky však dodává Octavii luxusnější nádech než původní provedení, které i nadále zůstává ve výbavě LX a GLX.
Vykrojená přední sedadla dávají dvojici cestujících vzadu nejen více prostoru, ale nabízejí jim i odkládací kapsy. |
Stará palubní deska vozů Škoda Octavia. |
Nová palubní deska je elegantnější, ale zatím je určená pouze pro verzi SLX. |