Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Octavia je nejlevnější v historii. Stojí tolik, co před lety fabia

  10:21aktualizováno  10:21
Od prvního července stojí základní provedení Octavie Tour 254 900 korun. Škodovka bojuje proti stále levnější a kvalitnější konkurenci. Základní neleasingovou cenou se octavia dostává pod cenu Kie cee'd, která před lety spirálu zlevňování v této kategorii roztočila.

Škoda Octavia Tour II | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Octavia se přiblížila čtvrtmilionové hranici. Jen pro srovnání: když začátkem roku 2007 představovala automobilka tehdy novou fabii, dostala malá škodovka základní cenu 249 900 korun.

Akční model Trumf se začíná prodávat se začátkem prázdnin, nabídka má být časově omezena, automobilka ale prozatím neoznámila, kdy skončí.

Liftbacková Octavia Tour Trumf stojí nově 254 900 Kč, kombík je o třicet tisíc dražší. "Cenové zvýhodnění oproti standardní nabídce modelu Octavia Tour činí 14 600 korun," uvádí automobilka.

Základem je model vyráběný v letech 2004 až 2008, tedy octavia s menšími a ostřeji řezanými předními světly. "Kompletně přepracován byl interiér vozu, který je nyní totožný s aktuálním provedením modelu Octavia druhé generace," popisuje Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky.

V základní výbavě má akční model Octavia Tour Trumf ABS, dva přední airbagy, centrální zamykání, autorádio se čtyřmi reproduktory a elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka. Lze volit mezi zážehovými agregáty 1,4 MPI/59 kW a 1,6 MPI/75 kW, pro obě varianty karoserie. Obě pohonné jednotky spolupracují s pětistupňovou manuální převodovkou a splňují emisní normu EU5.

Octavia Tour

Jak jezdí laciná škodovka čtěte zde

Výbavu je možné rozšířit o paket Trumf Plus. "Za cenu 15 000 Kč získá zákazník další prvky mimořádné výbavy v hodnotě přesahující částku 63 000 Kč," uvádí automobilka. Je v něm klimatizace, palubní počítač, elektrické ovládání oken vpředu, 15" kola z lehké slitiny a další čtyři reproduktory.

Octavia Tour se stává jedním z nejlevnějších aut své třídy. Ještě o deset tisíc lacinější je Opel Astra Classic III s benzinovým motorem 1,4 litru, oproti dvěma airbagům octavie má v základní výbavě ještě o dva vzduchové bezpečnostní vaky, ESP a elektricky ovládaná přední okna navíc. V porovnání s octavií chybí základní astře rádio.

Octavia je nejprodávanějším modelem mladoboleslavské automobilky. V současnosti firma chystá třetí generaci vozu, který by měl vyjet příští nebo přespříští rok.

Autor:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Rupert Stadler
Šéf Audi Dieselgate přežil, teď ho ovšem čachry s TDI dohnaly

Rupert Stadler byl jediným z vedení koncernu VW, kdo přežil prvotní úder aféry Dieselgate. Teď ovšem vyšlo najevo, že podle všeho před americkými vyšetřovateli...  celý článek

Situace u Měšína, na 116. kilometru ve směru na Prahu.
Nebezpečí ve zúženích: 86 % řidičů neví, jak široké je jejich auto

Většina šoférů si myslí, že má jejich auto na šířku méně než ve skutečnosti. V průzkumu to zjistil rakouský autoklub ÖAMTC. Každý druhý dotázaný Rakušan se při...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Škoda Kodiaq DSG 4x4 2,0 TDI / 140 kW...
Škoda Kodiaq DSG 4x4 2,0 TDI / 140 kW...

r.v. 2016, naj. 886 km, diesel, 1. majitel
1 229 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.