Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Moskvan seděl skoro 24 hodin v autě, aby ho neodtáhli

  14:49aktualizováno  14:49
Moskvan Konstantin Altuchov si získal snad celostátní proslulost: vydržel ve svém autě již naloženém na odtahový vůz sedět bezmála 24 hodin v jednom kuse, jen aby zabránil odtažení, které považoval za neoprávněné.
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Jiří KoťátkoMAFRA

Nakonec dosáhl svého: odtahová služba složila Altuchovův pick-up znovu na ulici po 22 hodinách a 53 minutách, jak spočítala televize Rossija.

Altuchov tento týden zaparkoval na nedovoleném místě údajně na pouhých deset minut. Když se vrátil ke svému pick-upu, byl už naložen na odtahovém voze, který však ještě neodjel. Altuchov se vyšvihl na odtahový vůz, usadil se do auta, a tím znemožnil odtah.

„Řidič byl ochoten zaplatit pokutu za nesprávné parkování tři tisíce rublů (asi 1 600 korun), ale odmítl zaplatit dalších pět tisíc (asi 2 600korun) za použití odtahového vozu,“ shrnul jádro sporu podnikatelský list RBK.

Avšak i odtahová služba trvala na svém: případ prý lze vyřešit pokutou jen do chvíle, než se odtahový vůz rozjede, pak už je nutné zaplatit i za odtah. Podle této verze příběhu se odtahový vůz už rozjel, než jej Altuchov asi po 200 metrech doběhl a usadil se v autě. Kvůli bezpečnosti pak musel řidič odtahového vozu zastavit.

Sympatie veřejnosti zjevně byly na straně „stávkujícího řidiče“, jehož odhodlání posilovala i donáška stravy od lidí žijících v okolí. Na sociálních sítích si „superhrdina“ vysloužil přezdívku „Parkman“.

„Najedl jsem se do syta. Na světě jsou dobří lidé. Přicházeli dědečkové, babičky a další lidé a dostal jsem vařená vajíčka, chléb, vodu,“ vylíčil Altuchov a zapřisáhl se, že by prý vydržel i 48 hodin. V práci si na to už vzal volno.

Odtahová služba vyhrožuje, že se ještě se vzpurným řidičem utká u soudu.

Autoři: ,




Nejčtenější

Alfa Romeo Stelvio
První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté...  celý článek

Ferrari LaFerrari Aperta
Autofotka týdne: Unikátní LaFerrari Aperta je v Česku. Vyrábí se v laboratoři

Legendární italská značka slaví letos sedmdesátiny. K tomuto výročí Ferrari vyrobilo model nazvaný LaFerrari Aperta, který nabídla jen svým nejvěrnějším...  celý článek

Nejstarší Vespa je na prodej. Cena za italskou ikonu se v aukci vyšplhá nejspíš...
Nejstarší Vespa na světě je na prodej. Za devět milionů

Na sedm až devět milionů korun si cení trh nejstarší skútr na světě od legendární italské značky Vespa. Číslo rámu 1003 prozrazuje, že jde o třetí stroj série...  celý článek

Závodní speciál Praga Super Piccolo pro závod 1000 mil československých 1934
Praga: vozy na statisíce kilometrů, oblíbil si je i prezident Masaryk

Historie automobilky Praga se začala psát před 110 lety. Pragovky platily za etalon konzervativní spolehlivosti, uživatel vždy věděl, co od nich čekat. Ne...  celý článek

H-D Streed Rod. Letošní sezóna ukáže, zda za cenu kolem 220 tisíc přebere část...
Harley-Davidson představuje nové cruisery: nejlevnější a nejdražší

Ikonická americká značka si na jaro schovala dvě novinky a představila novou verzi nejdostupnějšího cruiseru Street Rod 750, který vyrábí ve své zahraniční...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.