Výrobci by si jistě přáli, aby auta přezouvalo mnohem více řidičů, mnozí však couvnou před cenou zimních pneumatik. A když se už odhodlají, "že teda jo", vyhledají si předepsané parametry pro konkrétní vůz a sáhnou do rodinného rozpočtu pro několik tisícikorun, může je stále odradit například zavřená prodejna a servis navzdory avizované pracovní době anebo falešné sliby prodavačů do telefonu. Dva příklady za všechny: koncern Continental, největší výrobce pneumatik na světě, který kromě jiných značek zahrnuje tuzemskou značku Barum, na svých internetových stránkách uvádí seznam prodejen a servisů. Včetně pracovní doby, která by měla platit i pro sobotu dopoledne. Ouha, kdo přijel v sobotu 10. 11. do pražské prodejny a servisu v Podolské ulici, avizovaného na internetových stránkách koncernu Continental pro Prahu 4, našel na dveřích firmy nápis Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ ZAVŘENO. Jako v dobách minulých. Ačkoli byla toho sobotního rána pořádná zima, takto oklamaného řidiče alespoň hřál vztek, že vůbec z bankomatu těch 8000 korun na zimní pneumatiky vybral a zrušil kvůli výpravě do prodejny rodinný výlet. Řekne si tedy, že raději vsadí na kapitalistické podnikání a vydá se do firmy APS alias "servisu pro všechny" na pražský Chodov. Ačkoli se v týdnu ujistil telefonátem, že skutečně mají zimní Barum Polaris, jelikož jsou z těch levnějších plášťů na trhu, zklamání pokračuje. U pokladny se dozví, že tyto pneumatiky nejsou na skladě. V týdnu měli, v sobotu už ne, ale ochotně zoufalému řidiči nabídnou pneumatiky dražší značky. Že by je jinak neprodali?
- středa 21. listopadu 2001