Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ojetá Alfa 155 - atraktivní ale poruchová

  18:50aktualizováno  18:50
Na jaře roku 1992 byla uvedena na trh nová Alfa Romeo 155, která ve výrobním programu milánské automobilky zaujala místo po zastaralém, avšak poměrně úspěšném modelu 75.
Alfa Romeo 155 zezadu

Alfa Romeo 155 zezadu | foto: Internet


HISTORIE MODELOVÉ ŘADY * MOTORY * KLADY A ZÁPORY * ZÁVADY


HISTORIE MODELOVÉ ŘADY
V roce 1994 byla nabídka motorů „sto padesát pětky“ obohacena a ke zlepšení došlo také v oblasti pasivní bezpečnosti. O rok později prodělal vůz mírný facelift a následně došlo k obměně některých pohonných jednotek.

Design modelu 155 je dílem známého studia I.D.E.A. Automobil vznikal již plně v režii koncernu Fiat (automobilka se stala jeho součástí v roce 1986), a tak se nelze divit, že je úzce spjat s modely Fiat Tempra a Lancia Dedra.

Alfa Romeo 155 má prostorný interiér, který je díky velkému úhlu otevření dveří velmi dobře přístupný. Nadprůměrný je také zavazadlový prostor o objemu 525 litrů.

Zadní sedadla sice nejsou sklopná, ale středová loketní opěrka na zadním sedadle ukrývá otvor určený pro převoz dlouhých předmětů. Sériová výbava obsahuje například posilovač řízení, výškově nastavitelný volant, centrální zamykání a kotoučové brzdy na všech kolech.


MOTORY
Základní pohonnou jednotkou je zážehový čtyřválec o objemu 1,8 litru s výkonem 93 kW (129 k). Následuje „dvoulitr“ s výkonem 104 kW (143 k), šestiválec o objemu 2,5 litru s výkonem 121 kW (166 k) a dvoulitrový přeplňovaný agregát o výkonu 138 kW (190 k), který byl montován do verze s pohonem všech kol (Q4).

V roce 1994 doplnily nabídku dva přeplňované vznětové čtyřválce 1,9 a 2,5 litru a zážehový agregát o zdvihovém objemu 1,7 litru.

 

 





Nejčtenější

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Další z rubriky

Brno Revival Mezi pavilony
OBRAZEM: Autodědečci závodí i když leje, je to náramná podívaná

Po dlouhých 50 letech se do areálu brněnského výstaviště vrátily historické závodní motocykly, formule a auta. Závody Brno Revival Mezi pavilony byly jedním z...  celý článek

Brno Revival Mezi pavilony
VIDEO: Bugatka stará 91 let řádí v Brně, až dlažební kostky létají

Někdo by řekl, že jezdit takto se skoro se stoletým autem je skoro svatokrádež. Ale ta nádherná oprýskaná bugatka, celá od oleje a s orezlým výfukem, je...  celý článek

Jízda historických vozidel do vrchu Džbán startovala v obci Hředle u Rakovníka.
OBRAZEM: Utajený sraz, kam dostanete pozvánku tichou poštou

Malá obec Hředle u Rakovníka žila v sobotu srazem veteránů, kteří se do šestisethlavé vesničky sjeli na osmý ročník Jízdy historických vozidel do vrchu Džbán.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.