Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ojetá laguna: prostorná a pohodlná

  15:52aktualizováno  15:52
Nástupce Renaultu 21 se začal vyrábět v roce 1994, elegantní vůz střední třídy dostal název Laguna. O rok později přibylo prostorné kombi, které se těší velkému zájmu.

HISTORIE MODELOVÉ ŘADY * MOTORY * KLADY A ZÁPORY * ZÁVADY

HISTORIE MODELOVÉ ŘADY
Renault Laguna se vyrábí jako čtyřdveřový sedan nebo kombi, pod označením Grandtour. Jedná se o prostorný automobil s pohodlným pérováním a dobrými jízdními vlastnostmi.

V interiéru je dostatek místa i pro cestující na zadních sedadlech; jediné co trochu ubírá na pohodlí jsou nevhodně tvarovaná sedadla s příliš měkkým čalouněním. Přístrojová deska je přehledná a dobře zpracovaná.

Zavazadlový prostor čtyřdveřové verze má objem 452 litrů, po sklopení zadních sedadel 1334 litrů, verze Grandtour (kombi) má zavazadelník o objemu 520 litrů a po sklopení zadních sedadel lze dosáhnout hodnoty 1782 litrů.

Grandtour má ještě jednu velkou výhodu - může být vybaven dvojicí nouzových dětských sedadel v zavazadlovém prostoru. Vznikne tak sedmimístný automobil, a je tedy ideálním vozem pro početné rodiny.

MOTORY
Základní pohonnou jednotkou je zážehový "čtyřválec" o objemu 1,8 litru a výkonu 66 kW (90 k). Dalším motorem v nabídce je dvoulitrový "čtyřválec" o výkonu 83 kW (113 k). Od roku 1995 se do Renaultu Laguna montoval i vznětový motor, který má objem 2,2 litru a výkon 61 kW (83 k).

V roce 1997 přibyl zážehový "šestiválec" o objemu tři litry a výkonu 123 kW (167 k) a přeplňovaný vznětový agregát o objemu 2,2 litru a výkonu 83 kW (113 k). V roce 1998 byl proveden facelift karoserie a do nabídky byly zařazeny nové motory.

 

 





Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Renault 4CV
První západní auto prodávané v socialistické ČSR byla francouzská želva

Na den přesně před 70 lety začala sériová výroba malého Renaultu 4CV. Ten si vydobyl prvenství prvního francouzského vozu s více než milionem vyrobených kusů a...  celý článek

Audi Asso di Picche
VIDEO: Pikové eso je zapomenutá designová perla

Pikové eso, italsky Asso di Picche, je jeden z prvních konceptů Audi. Kdo se rád dívá na auta, pozná v něm na první pohled tužku jednoho z nejslavnějších...  celý článek

Škoda 935 Dynamic
Jeli jsme unikátní kapkou. Škoda 935 Dynamic ožila po padesáti letech

Stará auta prostě voní, není to zatuchlina, je to vůně. A neztratí ji ani po renovaci. Škoda 935 Dynamic je unikát, svezli jsme se s ní po náročné rekonstrukci...  celý článek

Mercedes Třída E 3,0 350d...
Mercedes Třída E 3,0 350d...

r.v. 2016, naj. 17 430 km, diesel
1 352 624 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.