Zaoblené Clio se začalo vyrábět jako třídveřový nebo pětidveřový hatchback. K dispozici je také verze Van, která má vyjmuta zadní sedadla a zadní skla vozu jsou nahrazena plechovou výplní.
Renault Clio zaznamenal po uvedení na trh velký úspěch a v sousedním Německu se stal nejprodávanějším vozem své třídy.
Magnetem se pro řidiče stal nejen přitažlivý design, ale i hospodárné motory a dobré jízdní vlastnosti kterými tento automobil disponuje.
Clio nabízí bohatou výbavu, dobré pérování a zavazadlový prostor o objemu 265 litrů. V případě potřeby většího zavazadelníku se dají sklopit zadní sedadla a dosáhnout tak prostoru o objemu 1 055 litrů.
Automobil prošel několika úpravami karosérie, první v roce 1992, druhou v roce 1994 a třetí v roce 1996.
O dva roky později spatřilo světlo světa Clio druhé generace. V roce 2001 vůz prodělal facelift a na trhu se objevila jeho nejostřejší verze s šestiválcovým motorem o objemu tři litry.
MOTORY
Nabídka pohonných jednotek začíná u nejslabšího zážehového motoru o objemu 1,2 litru a výkonu 40 kW (55 k), tento agregát je ve vyšších otáčkách hlučný.