Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ojetý Volkswagen Passat - prostorný a bezpečný

  19:38aktualizováno  19:38
Volkswagen Passat patří v České republice k rozšířeným automobilům, oblíbený je i na trhu ojetin. Nicméně ve statistikách poruchovosti si nestojí nijak dobře.

HISTORIE MODELOVÉ ŘADY * MOTORY * KLADY A ZÁPORY * ZÁVADY


HISTORIE MODELOVÉ ŘADY
Passat se vyrábí jako čtyřdveřový sedan nebo pětidveřové kombi pod názvem Variant. V roce 1991 se na trhu poprvé objevila špičková varianta se šestiválcovým motorem VR6.

Výroba třetí generace byla ukončena příchodem čtvrté v roce 1993. Ta se vyráběla do roku 1996, kdy byla vystřídána generací pátou, pouze varianta kombi byla obměněna o rok později.

 V roce 1997 se na trhu kromě již zmíněného Passatu Variant objevila i verze Syncro s pohonem všech kol. Šestá generace potom přišla na podzim roku 2000. Volkswagen Passat nabízí velký interiér a zavazadlový prostor o objemu 475 litrů (4. generace). Kombi nabízí zavazadelník o objemu 465 litrů, po sklopení zadních sedadel 1 500 litrů (4. generace).

Sedan páté generace disponuje zavazadlovým prostorem o objem 475 litrů, po sklopení zadních sedadel 745 litrů. V případě kombi je to 495 litrů v základním provedení nebo 1 600 litrů při sklopených zadních sedadlech.

Poslední generace Passatu nabízí zavazadelník téměř stejného objemu jako generace předchozí. Výjimkou je provedení 4Motion, kde zavazadelník dosahuje objemu 400 litrů u sedanu (725 při sklopených zadních sedadlech) nebo 450 litrů u kombi (1 545 při sklopených zadních sedadlech).

Počátkem roku 2002 přišla na trh zatím poslední verze Passatu šesté generace pod označením W8, který vznikl de facto složením dvou vidlicových čtyřválcových agregátů. Třetí generace vozů Passat se přišla na trh v roce 1988.

 

 

VW Passat





Nejčtenější

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Jízda historických vozidel do vrchu Džbán startovala v obci Hředle u Rakovníka.
OBRAZEM: Utajený sraz, kam dostanete pozvánku tichou poštou

Malá obec Hředle u Rakovníka žila v sobotu srazem veteránů, kteří se do šestisethlavé vesničky sjeli na osmý ročník Jízdy historických vozidel do vrchu Džbán.  celý článek

Renault 4CV
První západní auto prodávané v socialistické ČSR byla francouzská želva

Na den přesně před 70 lety začala sériová výroba malého Renaultu 4CV. Ten si vydobyl prvenství prvního francouzského vozu s více než milionem vyrobených kusů a...  celý článek

Horch 750 Tourenwagen
Autofotka týdne: Nádherný veterán českého sběratele okouzlil v Německu

Horch 750 je pořádný kus auta, pod dlouhatánskou kapotou má rozvážně se převalující osmiválec podmanivého hlasu a k tomu nádhernou karoserii meziválečné...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.