Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Opel do pěti let představí 29 novinek, první je Astra Combi

  12:03aktualizováno  12:03
Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) - Opel chce urychlit zavádění nových modelů. Mezi lety 2016 a 2020 uvede 29 nových aut. Původně sliboval představení 28 novinek do roku 2022. Chce se stát v Evropě druhou nejprodávanější automobilovou značkou.

Nový Opel Astra Sports Tourer na autosalonu ve Frankfurtu | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Opel mimo jiné vedle nové generace Insignie chystá i druhou vlajkovou loď v podobě velkého sportovně laděného SUV, které pracovně označuje XUV. Má se od konce dekády vyrábět v Rüsselsheimu. Chce nabídnout i elektromobil, který by nahradil model Ampera. Ten mít pokračování nebude. Připravuje se také nástupce malého MPV Merivy.

„Cíl do budoucna je jasně definovaný: Opel má v plánu stát se do roku 2022 druhým největším automobilovým výrobcem na evropském trhu, když loni dosáhl na trhu EU v segmentu osobních vozů třetí pozice,“ uvedla na frankfurtském autosalonu předsedkyně představenstva General Motors Mary Barra. V Evropě vede v prodejích Volkswagen, druhý je teď Ford.

Fotogalerie

Na autosalonu ve Frankfurtu firma představila novou generaci svého stěžejního modelu Astra. Ta je o 200 kilogramů lehčí než předchůdce a nabídne řadu elektronických systémů.

Předseda představenstva Opel Group Karl-Thomas Neumann o novince říká: „Astra je nejlepší Opel jaký jsme kdy vyrobili!“ Opel na ní registruje už třicet tisíc předběžných objednávek.

Jedenáctá generace kompaktního modelu značky se ve Frankfurtu prezentuje také ve verzi kombi, která nese jméno Sports Tourer.

Nová generace astry má mimo jiné wi-fi hotspot pro až sedm mobilních zařízení, otevírání dveří kufru pohybem nohy nebo neoslňující LED světlomety. U českých prodejců se objeví na přelomu října a listopadu a cena bude začínat na 319 900 Kč. Novou astru jsme prozkoumali v předstihu, prohlédněte si ji zde

Prodeje Opelu v Česku stouply do srpna o 31 procent na 5789 vozů. Značka tak rostla výrazně rychleji než celý trh a dostala se na šesté místo.

Autoři: ,




Nejčtenější

Nehoda šesti auta zablokovala pravý jízdní pruh na 13. kilometru R10 ve směru...
Jaro obnažilo české tankodromy. Zničené kolo zaplatí pojišťovna

Tuhé mrazy a častější střídání teplot nad a pod nulou si přes zimu ošklivě pohrály se stavem českých silnic. Podle silničářů je letošní situace horší než...  celý článek

Krasavice na veteránském autosalonu classic Show Brno
OBRAZEM: Z českých krásek mezi autodědečky přechází zrak

To jinde nespatříte: promenáda v plavkách mezi autoveterány, dámy jak vystřižené z filmu pro pamětníky, femme-fatale v auťáku, o kterém vám jako malém...  celý článek

Alfa Romeo Stelvio
První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté...  celý článek

Nejstarší Vespa je na prodej. Cena za italskou ikonu se v aukci vyšplhá nejspíš...
Nejstarší Vespa na světě je na prodej. Za devět milionů

Na sedm až devět milionů korun si cení trh nejstarší skútr na světě od legendární italské značky Vespa. Číslo rámu 1003 prozrazuje, že jde o třetí stroj série...  celý článek

Ferrari LaFerrari Aperta
Autofotka týdne: Unikátní LaFerrari Aperta je v Česku. Vyrábí se v laboratoři

Legendární italská značka slaví letos sedmdesátiny. K tomuto výročí Ferrari vyrobilo model nazvaný LaFerrari Aperta, který nabídla jen svým nejvěrnějším...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.