Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Opel Corsa OPC: A zbrojní pas máte?

aktualizováno 
Jak poznáte opravdu nasupený opel? Nosí modrou. Speciální opelí druh jménem OPC se má čile k světu. Po zuřivé Astre OPC přijíždí ještě zběsilejší modrý blesk. Poprvé naživo bude Corsa OPC k vidění v Ženevě.

Opel Corsa OPC | foto: Opel

Jezdí s ním maminka do školky a supermarketu. Pár penzistů z druhého patra s ním jezdí za vnoučaty a na chatu. Opel Corsa je jedním z nejoblíbenějších maých aut, ta nejposlednější si vede hodně dobře v prodejích. To, co se chystá k Ženevskému jezeru, má ale s krotkým městským hatchbackem pramálo společného.

Pokud nasupený mrňous podědí alespoň něco z charakteru OPCčka astry, bude na silnicích hodně dusno.

Bojové zbarvení jménem Arden Blue, kopec spojlerů, jiná zrcátka, koncovka výfuku hrozivě čnící uprostřed, naposilované nárazníky, velké výřezy, aby se všechno pořádně chladilo, až bude řidiči za volentem horko a především sedmnáctipalcová kola obalená 45% kouskem gumy šířky 215 milimetrů. Na vyžádání jsou i osmnáctky šířky 225.

Doplňky v modré, hliník na pedálech a řadicí páce, posádka usedá do sedadel Recaro... rod OPC je zřetelný i uvnitř corsy.

Exteriéru motorové myši odpovídá také pohonná jednotky. Zbrojní pas bude asi potřeba na přeplňovanou šestnáctistovku s výkonem 192 koní. 230 newtonmetrů kroutícího momentu se může krátkodobě zvýšit až na 260 díky funkci overboost.

Astra OPC se rozjede na maximálních 225 kilometrů v hodině, z nuly na stovku ji to trvá 7,2 sekund. To všechno musí ukočírovat modré třmeny brzd zakusující se do kotoučů s průměrem 308 (vpředu) a 264 mm.

Své závodnické vlohy tříbila corsa na okruhu Nürburgring. Podvozek šel o 10 milimetrů k zemi, zadní odpružení je tvrdší, tlumiče také a stabilizátory mají větší průměr. Stabilizační systém ESP - jak je v laboratořích OPC dobrým zvykem - je plně vypínatelný, dostanete ho v základní výbavě.

Autoři: ,




Nejčtenější

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.