Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Opel Insignia - dlouhé čekání na konec vectry

aktualizováno 
Insignia, že vám tohle jméno něco říká? Přesně takhle se v roce 2003 jmenoval uhrančivý koncept Opelu na autosalonu ve Frankfurtu Už tehdy se proslýchalo, že by něco takového mohlo vyrazit do výroby. Příští rok se tedy můžeme těšit na sériovou Insignii, která nahradí model Vectra.

Opel Insignia | foto: Opel

Nový Opel Insignia = nové jméno pro novou éru - tak vidí budoucnost své novinky, bojující o přízeň zákazníků s passatem, mondeem, nebo Peugeotem 407, automobilka z Rüsselheimu.

Nástupce modelu vozícího na kufru hrdé a úspěšné jméno Vectra se představí v červenci příštího roku na autosalonu v Londýně, kde ovšem ponese - jak je v Británii zvykem - značku Vauxhall. Moc dalších informací automobilka ven nepustila.

Podle nepotvrzených informací má prodej sedanu odstartovat v září, kombík dorazí až v prosinci, kdy dojde na liftback se prozatím neví, v nabídce ale chybět nebude. Oproti stávající hranaté vectře má insignia nabrat centimetry do délky a šířky. Spočívat bude na podvozkové platformě Epsilon koncernu GM.

"Úroveň komfortu modelu Insignia a jeho ohleduplnost k životnému prostředí je vzorem i pro většinu výrazně dražších konkurentů," nechal se slyšet Alain Visser, marketingový ředitel General Motors Europe.

Insignia se budou vyrábět v mateřském závodě Opelu v německém Rüsselsheimu, o kterém automobilka hrdě prohlašuje, že je to jeden z nejmodernějších automobilových provozů světa.

Opel slibuje pro insignii "sofistikované technologie", "vyspělé systémy pohonu", "vysokou mírou aktivní bezpečnosti" a "uživatelsky přátelské rozhraní mezi řidičem a jeho vozem". Necháme se překvapit s čím se automobilka s bleskem ve znaku příští rok vytasí...

Vauxhall Cavalier, Opel Vectra

Tradice opelů střední třídy sahá až do 70. let minulého století, kdy se představil model Opel Ascona, kterých se postupně ve třech generačních podobách prodalo na 4,4 milionů exemplářů. Následníkem Ascony se stala v roce 1988 Vectra, kterých se ve třech generacích dosud prodalo více než 5,5 milionů kusů.

Autor:




Nejčtenější

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.