Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Originální součástky jsou podmínkou záruky na vůz

aktualizováno 
Péče značkového servisu je nezbytná pro automobil, jehož majitel hodlá využívat všech nabízených záruk.
Péče značkového servisu je nezbytná pro automobil, jehož majitel hodlá využívat všech nabízených záruk. Připomíná to Jan Machač, technický ředitel pražské firmy Opel C&S, která je výhradním dovozcem oplů na zdejší trh.

Můžete upřesnit, jaké záruky padají v úvahu, když majitel automobilu Opel dodržuje záruční podmínky - jezdí do značkových servisů, používá originální náhradní díly a dopřává vozu předepsané prohlídky?

U nového, v tuzemsku koupeného vozu to je celková roční záruka. Dál je možná až tříletá pohotovostní služba Opel Assistance a také minimálně šestiletá a nyní u některých vozů až dvanáctiletá záruka na neprorezivění karoserie, která předpokládá pravidelné kontroly v autorizované opravně.

Jak motorista pozná originální díl pro automobil Opel od kusu neoriginálního?

Každý originální výrobek má malou nebo větší značku GM (General Motors - pozn. red.). Jedinou jistotou je, když je namontovaný v servisu značkového dealera nebo koupený ve značkové prodejně. Viděl jsem už padělané náhradní díly i s logem GM či Opel. Pocházely většinou z Asie a byly velmi špatné.

Takový kus se ve značkovém servisu nemůže objevit?

Nikoliv, náš dealer nesmí pracovat s jinými než originálními díly. Na ty poskytujeme roční záruku. Například u plechových - karosářských - dílů originál zaručuje přesné lícování - tedy rychlou a kvalitní montáž bez nutnosti díly přizpůsobovat a poškodit jejich protikorozní ochranu.

Autor:


Témata: Opel


Nejčtenější

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Yeti Monte Carlo
V Rusku stahují kvůli technickým potížím několik modelů Škoda

Volkswagen svolá na ruském trhu 3463 automobilů, včetně vozů Škoda Octavia, Yeti a Rapid. Koncern o tom informoval tamní úřady. Podle nich jsou důvodem...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Tesla 3
Zadlužený miláček a jeho S3XY auta: Tesla 3 vyjíždí

Módní americká značka rozjíždí prodej lidového elektromobilu. Auto na baterky s dojezdem 500 kilometrů vyjde na milion. I tak si na Teslu 3 ten, kdo ji objedná...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.