Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Fanoušci bojují za Clarksona. Petici do BBC doručil Stig na tanku

  17:55aktualizováno  18:15
Propuštění Jeremyho Clarksona z populárního pořadu BBC spustilo odezvu diváků po celém světě. Petici na jeho podporu podepsal bezmála milion fanoušků a do sídla BBC ji osobně doručil na jedoucím tanku Stig, dvorní testovací pilot pořadu Top Gear.

Když minulý týden televizní stanice BBC odstavila Jeremyho Clarksona z pořadu Top Gear, způsobila tím poprask, který možná sama ani nečekala.

Clarkson měl inzultovat jednoho z členů štábu kvůli tomu, že po natáčení dostal studené jídlo namísto bifteku, a i kvůli předchozím incidentům byl okamžitě stažen z pořadu. BBC zastavila i vysílání Top Gearu, který patří k nejsledovanějším pořadům na světě.

Fotogalerie

BBC odmítala celou situaci jakkoliv komentovat a mlčením zavázala i ostatní členy štábu. Až na drobné výstřelky mlčel i vyhozený moderátor, ale s přibývajícím časem začala jeho drzost opět nabývat na síle. Ve svém víkendovém sloupku v britském deníku Sun naznačil, že už se nevrátí a s Top Gearem je konec. Clarksonovi kolegové z pořadu, James May a Richard Hammond prý bez něj odmítli v pořadu dále účinkovat.

Na čtvrtečním charitativním večírku v Londýně si Clarkson už nebral servítky a na adresu vedení televize se vyjádřil velmi nevybíravě. Top Gear podle něj byl skvělý pořad, ale vedení slušně přeloženo vše zničilo.

Celá kauza pak nabrala na otáčkách v pátek, kdy před sídlo BBC přijel tank a na něm seděl Clarksonův kolega Stig. Ten symbolicky doručil do televizní stanice petici, kterou zatím podepsal skoro milion fanoušků.

Top Gear

Oblíbený pořad o motorismu začala BBC vysílat v roce 1977 jako obyčejný automagazín. Po roce 2002 se v Top Gear naplno usadil svérázný a humorný styl. Pořad stojí na trojici moderátorů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May. Řidičem na testovací jízdy je The Stig, jehož aktuální totožnost nikdo nezná. Program sleduje odhadem 350 milionů diváků na celém světě.

Autor:




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.