Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Fanoušci bojují za Clarksona. Petici do BBC doručil Stig na tanku

  17:55aktualizováno  18:15
Propuštění Jeremyho Clarksona z populárního pořadu BBC spustilo odezvu diváků po celém světě. Petici na jeho podporu podepsal bezmála milion fanoušků a do sídla BBC ji osobně doručil na jedoucím tanku Stig, dvorní testovací pilot pořadu Top Gear.

Když minulý týden televizní stanice BBC odstavila Jeremyho Clarksona z pořadu Top Gear, způsobila tím poprask, který možná sama ani nečekala.

Clarkson měl inzultovat jednoho z členů štábu kvůli tomu, že po natáčení dostal studené jídlo namísto bifteku, a i kvůli předchozím incidentům byl okamžitě stažen z pořadu. BBC zastavila i vysílání Top Gearu, který patří k nejsledovanějším pořadům na světě.

Fotogalerie

BBC odmítala celou situaci jakkoliv komentovat a mlčením zavázala i ostatní členy štábu. Až na drobné výstřelky mlčel i vyhozený moderátor, ale s přibývajícím časem začala jeho drzost opět nabývat na síle. Ve svém víkendovém sloupku v britském deníku Sun naznačil, že už se nevrátí a s Top Gearem je konec. Clarksonovi kolegové z pořadu, James May a Richard Hammond prý bez něj odmítli v pořadu dále účinkovat.

Na čtvrtečním charitativním večírku v Londýně si Clarkson už nebral servítky a na adresu vedení televize se vyjádřil velmi nevybíravě. Top Gear podle něj byl skvělý pořad, ale vedení slušně přeloženo vše zničilo.

Celá kauza pak nabrala na otáčkách v pátek, kdy před sídlo BBC přijel tank a na něm seděl Clarksonův kolega Stig. Ten symbolicky doručil do televizní stanice petici, kterou zatím podepsal skoro milion fanoušků.

Top Gear

Oblíbený pořad o motorismu začala BBC vysílat v roce 1977 jako obyčejný automagazín. Po roce 2002 se v Top Gear naplno usadil svérázný a humorný styl. Pořad stojí na trojici moderátorů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May. Řidičem na testovací jízdy je The Stig, jehož aktuální totožnost nikdo nezná. Program sleduje odhadem 350 milionů diváků na celém světě.

Autor:




Nejčtenější

Krasavice na veteránském autosalonu classic Show Brno
OBRAZEM: Z českých krásek mezi autodědečky přechází zrak

To jinde nespatříte: promenáda v plavkách mezi autoveterány, dámy jak vystřižené z filmu pro pamětníky, femme-fatale v auťáku, o kterém vám jako malém...  celý článek

Alfa Romeo Stelvio
První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté...  celý článek

Škoda Vision E
Škoda představí do roku 2025 pět elektroaut, Vision E bude první

Čína je dnes pro autoprůmysl jedním ze stěžejních trhů. Jeho důležitost vnímá také Škoda, která zde prodá nejvíce svých vozů. Na autosalon v Šanghaji...  celý článek

O průjezd zatáčky driftem nebyla nouze.
Franta a další dakarské speciály řádily v Sosnové

Už vyšplhání do kabiny je výkon. Jsou tu tři anatomické sedačky, do té pravé se kurtuji a nasazuji helmu. Přijde mi to trochu zbytečnost, kvůli pár kolům....  celý článek

Tento exemplář veyronu je v ČR dva roky. Drahý je nejen nákup, ale především...
Konec génia světa aut. Vládce Volkswagenu nutí jít na odpočinek

Ferdinand Piëch je jednou z nejvýraznějších osobností historie automobilismu. Muž, který 17. dubna oslaví osmdesátiny, definitivně ztrácí vliv v koncernu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.