Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Fanoušci bojují za Clarksona. Petici do BBC doručil Stig na tanku

  17:55aktualizováno  18:15
Propuštění Jeremyho Clarksona z populárního pořadu BBC spustilo odezvu diváků po celém světě. Petici na jeho podporu podepsal bezmála milion fanoušků a do sídla BBC ji osobně doručil na jedoucím tanku Stig, dvorní testovací pilot pořadu Top Gear.

Když minulý týden televizní stanice BBC odstavila Jeremyho Clarksona z pořadu Top Gear, způsobila tím poprask, který možná sama ani nečekala.

Clarkson měl inzultovat jednoho z členů štábu kvůli tomu, že po natáčení dostal studené jídlo namísto bifteku, a i kvůli předchozím incidentům byl okamžitě stažen z pořadu. BBC zastavila i vysílání Top Gearu, který patří k nejsledovanějším pořadům na světě.

Fotogalerie

BBC odmítala celou situaci jakkoliv komentovat a mlčením zavázala i ostatní členy štábu. Až na drobné výstřelky mlčel i vyhozený moderátor, ale s přibývajícím časem začala jeho drzost opět nabývat na síle. Ve svém víkendovém sloupku v britském deníku Sun naznačil, že už se nevrátí a s Top Gearem je konec. Clarksonovi kolegové z pořadu, James May a Richard Hammond prý bez něj odmítli v pořadu dále účinkovat.

Na čtvrtečním charitativním večírku v Londýně si Clarkson už nebral servítky a na adresu vedení televize se vyjádřil velmi nevybíravě. Top Gear podle něj byl skvělý pořad, ale vedení slušně přeloženo vše zničilo.

Celá kauza pak nabrala na otáčkách v pátek, kdy před sídlo BBC přijel tank a na něm seděl Clarksonův kolega Stig. Ten symbolicky doručil do televizní stanice petici, kterou zatím podepsal skoro milion fanoušků.

Top Gear

Oblíbený pořad o motorismu začala BBC vysílat v roce 1977 jako obyčejný automagazín. Po roce 2002 se v Top Gear naplno usadil svérázný a humorný styl. Pořad stojí na trojici moderátorů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May. Řidičem na testovací jízdy je The Stig, jehož aktuální totožnost nikdo nezná. Program sleduje odhadem 350 milionů diváků na celém světě.

Autor:




Nejčtenější

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Yamaha N Max
Bella Roma ze sedla skútru. Na nákup tříkolkou, na rande s cigárkem

V rámci testů jednostopých samohybů se dají dělat roztodivné skopičiny. Při zkoušení flotily městských strojů značky Yamaha v ulicích Říma jsme se tedy vžili...  celý článek

Ford S-MAX
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Domácí rádce: Jak se rychle a zadarmo zbavit pneumatik

Kdo hodí ojetou pneumatiku do přírody, je barbar. Když už máte na to jezdit autem, máte jistě pár korun na likvidaci ojetých gum. Navíc nově existuje svozový...  celý článek

Pagani Huayra
OBRAZEM: Bůh větru je v Česku, stojí 48 milionů

Toto automobilové veledílo je ve střední a východní Evropě jediné. Jmenuje se Pagani Huayra a bude hlavní hvězdou letošního ročníku motoristické slavnost...  celý článek

Výtluk na silnici ve Zruči u Plzně.
Jedinečná příležitost pro české silničáře: asfalt, který se sám opraví

Nizozemští vědci řeší problém českých silnic, chtějí předcházet výtlukům. Do asfaltu zamýšlí dávat speciální ocelová vlákna, do betonu přijdou bakterie, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.