Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Závodník maskovaný za dědu vyděsil techniky. Jeden z auta utekl

  15:05aktualizováno  15:05
Petter Solberg je závodnická legenda, mistr světa v rally z roku 2003. Norský závodník ovšem zamaskovaný jako osmdesátiletý trochu nervózní stařík projevil nečekané herecké schopnosti. A pak hlavně pořádně vyděsil mechaniky asistenční služby, které si zavolal, protože se mu nezdálo chování jeho nového Mercedesu C 63 AMG.

Jedenačtyřicetiletý Solberg převlečený za staříka dvojnásobného věku za volantem nadupaného kombíku nepůsobí zrovna jistým dojmem. Prošedivělý stařík se moc nemůže hýbat, trochu se mu třesou ruce i hlas. Technika, usedajícího na místo spolujezdce, nechá vyzout, aby mu nepošlapal kobereček, pak se pohádá s kolemjdoucím, kterému se nelíbí, že se na parkovišti rozjíždí moc razantně.

Pak ovšem ukáže, co umí a jak se má s nejostřejším Mercedesem C jezdit. Kvílející pneumatiky, drifty a další skopičiny uvidíte ve videu. Solberg a tým, který si zimní vtípek připravil, celou akci několikrát zopakoval. Jeden z techniků mu z auta dokonce utekl.

Petter Solberg (vpravo) a jeho navigátoř Phil Mills se radují ze třetího místa na Italské Rallye.

Petter Solberg (vpravo) a jeho navigátoř Phil Mills se radují ze třetího místa na Italské Rallye.

Norský jezdec Petter Solberg v průběhu Francouzské rallye.

Norský jezdec Petter Solberg v průběhu Francouzské rallye.

Autor:


Témata: Mercedes-Benz


Nejčtenější

Subaru XV
Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.  celý článek

BMW NineT Racer
Tak má vypadat retro. Superbike BMW je syrový drsňák ze stroje času

Každá sportovní motorka má dnes pět počítačů, osm asistenčních systémů a její nastavení je složité jako instalace nového počítače. Proto je stále populárnější...  celý článek

Pneumatiky před sezonou tradičně testují evropské autokluby
Co obout na léto: nejdražší gumy nemusí být nejlepší

Evropské autokluby už tradičně testují před sezonami pneumatiky pro nejžádanější vozy. První testy poradí, jaké letní pneumatiky zvolit pro vozy velikosti...  celý článek

Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Kolos se valil terénem, boural zdi, pálil rakety. Tatra 813 má 50 let

Byl pátek 24. března 1967 a hrdí tatrováci právě dokončili první podvozek Tatry 813 z ověřovací padesátikusové série. Bylo to opravdu vydařené kopřivnické...  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Potvrzeno: benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok

Nové benzinové motory budou muset plnit stejné limity emisí pevných částic jako diesely. Zprvu to bude platit jen pro nově homologované modely, později pro...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.