Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot 206 je nesmrtelný, právě jede z plastiky

aktualizováno 
Dvěstěšestka letos slaví jedenácté narozeniny. Jejích šest a půl milionu bratrů jezdí i v daleké Číně a na odpočinek se rozhodně nechystá. Do Ženevy naopak dorazí malý peugeot s novou tváří pozměněnou v duchu modernějších modelů. Za jméno dostává nově znaménko +.

Peugeot 206+ | foto: Peugeot

Peugeot 206 je volbou nenáročných řidičů, na pohled ale vypadá i dnes skvěle a patří k nejúspěšnějším modelům francouzské značky. Designéři chtěli dát dvěstěšestce k jedenáctým narozeninám (představila se v roce 1998) modernější a agresivnější výraz inspirovaný jejím nástupcem Peugeotem 207.

Model 206, který si zajistil celosvětový věhlas a stal se pro značku Peugeot klíčovým, předává štafetu nové 206+, říkají u Peugeotu.

Peugeot 206+

Legendární peugeot dostává novou kapotu, mřížku přední masky a nové světlomety. Pozměněn byl také zadní nárazník a grafika koncových světel. Zachována zůstane nabídka dvou karosářských verzí: tří a pětidveřový hatchback.

Modernizace se dočkal i interiér, s novou palubní deskou oblých tvarů a se stylovými dekorativními prvky, které mají připomínat svět motocyklů. 

Peugeot 206+

Peugeot 206+ určený pro evropský trh se bude vyrábět ve Francii v závodě v Mylhúzách. Pod kapotu bude v Česku možné pořídit výhradně benziňák objemu 1,1 litru s výkonem 44 kW (60 k).

"Vůz bude uveden na český trh ve druhé polovině března 2009. Ceny zatím nejsou stanoveny," dodává mluvčí Peugeotu Radka Matthey.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Peugeot můžete koupit na www.automodul.cz

V nynější nabídce "staré" dvěstěšestky figurují motory objemu 1,4. Benzinová má výkon 55 kW (75 k), vyznavači turbodieselů mohou sáhnout po motoru HDi s 50 kilowatty (68 k). Základní cena třídveřového Peugeotu 206 je dnes 259 900, třicet tisíc vám sleví prodejce v rámci akční nabídky.

Peugeot 206+
Autor:




Nejčtenější

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.