První seznámení se sériovým vozem však není třeba odkládat, kdo se vydá na ženevský autosalon, v expozici Peugeotu novinku v konečné podobě spatří. Tvrzení z předchozího odstavce, že produkce vozu se ujmou Francouzi, není úplně pravdivé. Kombi 206 totiž bude vyjíždět z britského závodu Ryton v Coventry. K zajištění výroby station wagonu na Ostrovech musel Peugeot zainvestovat téměř 15 miliónů dolarů.
Motorista zajímající se o dvěstěšestku SW si musí uvědomit, že již nejde o automobil čistě městského typu. Oproti krátké verzi je totiž kombík o plných 19 centimetrů delší. Znamená to zvětšení zavazadlového prostoru, který je mimochodem zcela rovný, o 28 procent. Kombík tak nabídne pro zavazadla 313 litrů objemu.
Větší Peugeot nabízí spíše designovou inovaci než zlepšení technická. Kombík bude využívat pouze motory z krátké verze, konkrétně tedy benzínové jednotky 1.1, 1.4 a 1.6 litru a úsporné diesely 1.4 a 2.0 HDi. Diskutabilním designovým prvkem se jistě stane otevírání zadních dveří, které postrádá klasickou horizontální páčku. Ta je nahrazena mechanismem ve třetím sloupku karosérie.
Kdy se kombík 206-ky objeví v České republice výrobce zatím neoznámil, podle spekulací by to mohlo být již letos koncem léta.