Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot 207 oficiálně už příští týden

  16:27aktualizováno  16:27
Francouzská automobilka Peugeot představí příští týden nástupce žijící legendy, která nosí označení 206. Autosalonová premiéra Peugeotu 207 se pravděpodobně chystá na březnový autosalon v Ženevě. Koncern PSA Peugeot Citroën dnes připomněl, že se snaží novými modely překonat slabší situaci na trzích.


DALŠÍ FOTOGRAFIE

Model 207 se utká o přízeň zákazníků s Renaultem Clio, který se stal automobilem roku 2006.

Dalšími rivaly mezi malými auty jsou Fiat Punto, Ford Fiesta, Volkswagen Polo, Opel Corsa a Citroën C3, který má s chystaným peugeotem stejný základ. Segment malých aut patří k nejnabitějším.

Model 207 se bude prodávat vedle staršího typu 206. Peugeot ho bude vyrábět ve francouzském Poissy a později v Trnavě na Slovensku. Trnavský závod by měl zahájit výrobu v letošním roce a PSA chce do něj investovat ještě 350 milionů eur, aby jeho kapacity zvýšil o 150.000 na 300.000 aut.

Registrace nových vozů ve Francii za prosinec klesly o 1,4 procenta, za celý uplynulý rok se ale zvýšily o 2,7 procenta. Značku Renault postihl prosincový propad prodeje o 14,7 procenta a celoroční pokles o 4,5 procenta.

Peugeot 207: Chystá se nové GTI
PSA Peugeot Citroën v prosinci zaznamenal pokles odbytu o 1,1 procenta, ale za celý rok růst o 2,2 procenta. Značka Citroën zaznamenala 5,7 procentní nárůst.

Odvětvová francouzská organizace Cetelem minulý měsíc oznámila, že loňský nárůst prodeje aut ve Francii odhaduje na tři procenta. V letošním roce by se mohl odbyt na francouzském trhu zvýšit o dvě procenta na 2,12 milionu vozů.

Domácí rifal francouzského koncernu - automobilka Renault - se chystá představit strategii na další tři roky počátkem příštího měsíce, napsala agentura Reuters.

Špionážní foto Peugeotu 207

Autor:




Nejčtenější

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Další z rubriky

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.