Originální design s výraznou přídí, klenutou střechou a mohutnou zádí ctí současné trendy tohoto francouzského výrobce. Snížená silueta zvýrazňuje sportovní charakter vozu, zároveň však působí velmi elegantním a ladným dojmem.
Čelní partie jsou poplatné svým sourozencům z rodiny 307. Rozvor vozu je identický s hatchbackem, na jehož platformě je postaven. Struktura karoserie byla přizpůsobena nárokům kladeným na bezpečnost vozů této kategorie.
Protáhlé zadní části dominují mohutné koncové světlomety, vybavené moderní LED technologií.
Vnitřní prostor „cecéčka“, převzatý z hatchbacku 307, je u CC koncipovaný jako čtyřmístný a přizpůsobený sportovnímu naturelu vozu. Ergonomické rozmístění ovládacích prvků zůstalo zachováno stejně jako tvar, přehlednost a elegance přístrojové desky. V interiéru přibylo hliníkových prvků, které ještě umocňují sportovní charakter.
Model CC má oproti ostatním verzím o 40 mm snížená a sportovně střižená přední sedadla, tříramenný volant s metalickým dekorem, ciferníky přístrojů s bílým pozadím a chromovaným okružím, v neposlední řadě i pedály a hlavici řadící páky v kovovém provedení.
Přeměnu kupé na kabriolet zajišťuje moderní elektrohydraulický mechanismus. Po
Zajímavým technickým příspěvkem je i funkce nazvaná „short drop“. V okamžiku zasunutí ruky do úchytu kliky dveří se skla bočních oken o několik milimetrů stáhnou a uvolní se tak od těsnícího lemu. Za zmínku stojí též možnost manipulace se střechou při pomalé jízdě do 10 km/h. |
Nabídka pohonných jednotek v současné době zahrnuje tři zážehové čtyřválce se čtyřventilovou technikou. Šestnáctistovku s výkonem 80 kW a dva dvoulitrové agregáty s výkonem 100, respektive 130 kW.
Všechny motorizace jsou standardně spojeny s manuální pětistupňovou převodovkou, slabší dvoulitr může být spřažen i se čtyřstupňovou samočinnou převodovkou systému Porsche Tiptronic.
Standardní bezpečnostní výbava "CéCéčka" zahrnuje protiblokovací systém ABS, protiprokluzový systém ASR, elektronický systém jízdní stability ESP, dvojici čelních a dvojici bočních airbagů, vystřelovací ochranné oblouky za zadními sedadly a přední mlhové světlomety. Bohatý je rovněž výčet prvků luxusní výbavy. K sériovým prvkům provedení Dynamic patří dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické ovládání předních i zadních oken, tříramenný volant (nastavitelný ve dvou osách), automatická klimatizace s pylovým filtrem, palubní počítač, autorádio s přehrávačem CD ovládáním na volantu a šesti reproduktory a šestipaprskové ráfky o rozměru šestnáct palců.
Délka (mm) | 4349 |
Šířka (mm) | 1759 |
Výška (mm) | 1423 |
Rozvor (mm) | 2605 |
Rozchod vpředu (mm) | 1497 |
Rozchod vzadu (mm) | 1506 |
Objem zavazadelníku kupé/kabrio (l) |
350/204 |
V nabídce individuálních doplňků a příplatkové výbavy stojí za pozornost kožené čalounění sedadel, výplní dveří a přístrojové desky, vyhřívání sedadel a trysek ostřikovačů světlometů, navigační systém s monochromatickým či barevným zobrazovačem, autotelefon, tempomat, a metalický nebo speciální lak.
Peugeot 307 CC je na českém trhu k dispozici v deseti odstínech laku, z nichž čtyři jsou v nabídce zcela nové. Rozsáhlá je i možnost individualizace vnitřního prostoru vozu. Kromě dvou odstínů textilního čalounění (verze Dynamic) a jednoho kombinovaného (verze Sport) lze vybírat mezi čtyřmi odstíny koženého čalounění a to buď v klasickém provedení, nebo ve verzi Integral, která zahrnuje i kožené polstrování přístrojové desky.
Základní cena modelu 307 CC 1.6 16V Dynamic byla stanovena na 692 000 Kč, špičkové provedení Sport s nejvýkonnějším motorem 2.0 16V 180k přijde na 850 000 Kč.
Motor |
1,6 16V |
2,0 16V |
2,0 16V (BVA) |
2,0 16V SPORT |
Zdvihový objem (ccm) |
1587 |
1997 |
1997 |
1997 |
Max. výkon (kW/k) při ot/min |
80/110 při 5800 |
100/138 při 6000 |
100/138 při 6000 |
130/177 při 7000 |
Max.kroutící moment (Nm) při ot/min |
147 při 4000 |
190 při 4100 |
190 při 4100 |
202 při 4750 |
Převodovka |
5 stupňová manuální |
5 stupňová manuální |
4 stupňová automatická |
5 stupňová manuální |
Max. rychlost (km/h) |
191 |
207 |
204 |
225 |
Zrychlení 0-100 km/h (s) |
12,7 |
10,3 |
12,0 |
9,4 |
Spotřeba ve městě (l/100 km) |
10,2 |
11,5 |
13,1 |
12,4 |
Spotřeba mimo město (l/100 km) |
6,2 |
6,2 |
6,4 |
6,8 |
Spotřeba kombinovaná (l/100 km) |
7,6 |
8,2 |
8,9 |
8,8 |