Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bachraté kombi balí kufr, na jaře dorazí úplně nový Peugeot 308 SW

  13:34aktualizováno  13:34
Peugeot 308 je jedním z největších překvapení loňského roku. Na Slovensku ho dokonce zvolili autem roku. Má sice jméno předchůdce, ale je to úplně nové auto, teď i s pořádným kufrem. Právě se představuje nový kombík.

Peugeot 308 SW | foto: Peugeot

Kombíkové peugeoty vozí v posledních generacích označení SW. Nová 308 SW se protáhla o 32 centimetrů na 4,58 metru a do kufru pobere 610 litrů, tedy stejně jako Octavia Combi. Ke koupi bude od jara, premiéra je naplánována na autosalon do Ženevy začátkem března.

Peugeot 308 SW

Fotogalerie

Oproti hatchbacku, který už se prodává, tedy pobere do kufru o 140 litrů více. Vnitřek navazuje na hatchbackové provedení. Peugeot slibuje intuitivní systém sklápění sedadel a rovnou ložnou plochu, která pak vznikne. Výrobce však zatím neprozradil, zda i nová generace zachová možnost vyjímat jednotlivá sedadla druhé řady a také nabídku sedmimístného provedení, což patřilo k největším lákadlům předchůdce. Bachratý a relativně vysoký kombík totiž díky variabilitě interiéru uměl převzít roli MPV.

Až v Ženevě se také ukáže, zda délkové centimetry přibývaly jen v zadním převisu, nebo také mezi nápravami. Málo místa pro nohy v zadní řadě sedadel je totiž největší bolestí nové třistaosmičky. Jak jezdí čtěte zde.

Peugeot 308 SW

Nová modulární platforma ušetřila oproti předchůdci, který Peugeot výhodně doprodává, 140 kilogramů hmotnosti. Přibral naopak na kráse. Předchůdce disproporčními tvary k ozdobě parkovišť nepatřil, kupce lákal hlavně prostorem a cenovkou.

Peugeot 308 SW
Peugeot 308 SW

Předchozí generace Peugeotu 308 SW zrovna mezi automobilové krasavce nepatřila.

Může se hodit

Potřebujete nové auto a líbí se vám Peugeot? Vyberte si z široké nabídky vozů této značky na Automodul.cz.

Nabídka motorů pro nové SW bude kopírovat hatchback: benzinový tříválec 1.2 VTi (82 k), dvě verze čtyřválce 1.6 THP (125 k a 155 k) a diesely 1.6 HDI (92 k) a e-HDI (115 k). Letos má ještě dorazit provedení BlueHDi, které se bude chlubit nízkou úrovní emisí, čímž se vejde no nové normy Euro 6. Diesely na to motoráři vyzbrojili systémem odlučování oxidů dusíku pomocí močoviny (SCR).

Kombík bude Peugeot vyrábět společně s hatchbackem ve francouzském Sochaux.

Autor:


Témata: Peugeot


Nejčtenější

Ford S-MAX
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Yamaha N Max
Bella Roma ze sedla skútru. Na nákup tříkolkou, na rande s cigárkem

V rámci testů jednostopých samohybů se dají dělat roztodivné skopičiny. Při zkoušení flotily městských strojů značky Yamaha v ulicích Říma jsme se tedy vžili...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.