Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot 907: lev řve... a pořádně

  17:49aktualizováno  17:49
Krása, agresivita, dynamika, elegance, historie, moderna... pořádně pestrý a silný koktejl namíchali u Peugeotu před nadcházejícím autosalonem pod Eiffelovkou. Pětisetkoňový koncept označený 907 je supersport se vším všudy - uhrančivý a už na první pohled pořádně rychlý.

Spíše do oblasti teorie bohužel patří úvahy o tom, že by král zvířat s cedulkou 907 vůbec kdy spatřil světlo světa v sériovější podobě.

Linie a proporce dávají vzpomenout na legendu automobilové historie z 60. let - Jaguar E-Type. Vyznavači moderních aut v něm zase uvidí Mercedes SLR. I špetku amerických muscle-car, nebo klasických ferrari 60. let v něm najdeme.

Dvoumístné kupé je moderní a zároveň klasické. Jemné a plavné křivky se snoubí s agresivitou a dynamikou. Nechybí ani základní identifikační znaky nových Peugeotů - nenasytná tlama předního nárazníku a velké veselé oči světel.

Velkorysý dvanáctiválec pod kapotou a ušlechtilé tvary karoserie, jakoby vzešlé z rýsovacích prken velkých mistrů karosářů šedesátých let, doplňuje superluxusní interiér inspirovaný "GTčky" z vyšších kruhů. Kůže kam oko pohlédne, pravé dřevo na volantu a řadicí páce, hliník... jen ty nej- materiály vévodí dvoumístné kabině, která je posazena až někam na zadní nápravu.

Předlouhá kapota dává nahlédnout do svých útrob prosklenou střední částí. A chromované kanály sání zahrají pětisetkoňové "furioso" (368 kW) dvanáctiválcového šestilitru pod kapotou.

Hmota skleněného segmentu kapoty zasahuje částečně i do interiéru a tvoří centrální panel. V jeho středu trůní velký dotykový displej. Ovládat umí vše co do komfortní výbavy supersportu 21. století patří: GPS, přehravač DVD, MP3. Až řidič a spolujezdec odvrátí oči od urozeného interiéru, uvidí přes celoprosklenou střechu nebe.

Zezadu se naskytne pohled na vysouvací křídlo a širokánské pneumatiky. Ty vzadu mají rozměr 345/35, vpředu pak 275/40. Obuté jsou na 18 palcových ráfcích.

A míry krále francouzské automobilové zvířeny? Délka 4,37 metru, šířka 1,88 metru, výška 1,21 metru a rozvor 2,5 metru. Na nízké hmotnosti 1400 kg se podepisuje i rám z uhlíkových vláken. Dvanáctiválcový motor je uložený podélně za přední nápravou a přes sekvenční šestistupňovou převodovku pohání zadní kola.

Jen a jen pro Peugeot 907 byla také navržena sada tašek, tisková zpráva se bohužel nezmiňuje o tom kde je koupit a kam je v autě uložit.

Úkol pro pozorné: najděte výfuky.

Peugeot 1007 RC

Lvíče si ještě ani neodbylo oficiální autosalonovou premiéru a už vystrkuje drápky. Označení RC napovídá, že půjde o sportovní verzi tohoto stylového městského Peugeotu.

K přívětivé tvářičce a posuvným bočním dveřím přibyly sportovní prvky. Vrchní hrana zadních dveří dostala spojler, auto obulo 18 palcové disky, pod kterými vykukují černě lakované brzdiče. "Fajnovější" vzhled mají i světla a zpětná zrcátka. Nechybí chromované koncovky výfuku a kůže v interiéru.

"RCčko" pohání čtyřválcový motor 1,6 16V s výkonem 105 kW (140 koní). Podvozek je sériový z 1007.

Peugeot 1007 si ještě neodbyl oficiální autosalonovou premiéru a lvíče už vystrkuje drápky. Označení RC napovídá, že půjde o sportovní verzi tohoto stylového městského vozítka.

Nechybí chromované koncovky výfuku a spojler na horní hraně zadních dveří.

K přívětivé tvářičce a posuvným bočním dveřím přibyly sportovní prvky.

Auto dostalo 18 palcové disky, pod nimi vykukují černě lakované brzdiče.

Interiér je celý "v kůži".

Krása, agresivita, dynamika, elegance, historie, moderna... pořádně silný koktejl namíchali u Peugeotu před nadcházejícím autosalonem pod Eiffelovkou.

Pětisetkoňový dvanáctivalcový koncept označený 907, je supersport se vším všudy - uhrančivý a už na první pohled pořádně rychlý.

Dvoumístné kupé je moderní a zároveň klasické. Jemné a plavné křívky se snoubí s agresivitou a dynamikou.

Kůže kam oko pohlédne, pravé dřevo na volantu a řadicí páce, hliník... jen ty nej- materiály vévodí dvoumístné kabině posazené až někam na zadní nápravu.

Nechybí ani základní identifikační znak nových Peugeotů - nenasytná tlama předního nárazníku a velké veselé oči světel.

Délka 4,37 metru, šířka 1,88 metru, výška 1,21 metru a rozvor 2,5 metru. Na nízké hmotnosti 1400 kg se podepisuje i rám z uhlíkových vláken.

Zezadu se naskytne pohled na vysouvací křídlo a širokánské pneumatiky. Ty vzadu mají rozměr 345/35, vpředu 275/40. Obuté jsou na 18 palcových ráfcích.

Dvanáctiválcový motor je uložený podélně za přední nápravou, a přes sekvenční šestistupňovou převodovku pohání zadní kola.

Nechybí ani základní identifikační znak nových Peugeotů - nenasytná tlama předního nárazníku a velké veselé oči světel.

Předlouhá kapota dává nahlédnout do svých útrob prosklenou střední částí. Chromované kanály sání zahrají pětisetkoňové "furioso" (368 kW) dvanáctiválcového šestilitru pod kapotou.

Až řidič a spolujezdec odvrátí oči od urozeného interiéru, uvidí přes celoprosklenou střechu nebe.

Na středovém panelu trůní velký dotykový displej. Ovádat umí vše co do komfortní výbavy supersportu 21. století patří: GPS, přehravač DVD, MP3 apod.).

Autoři: ,




Nejčtenější

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Další z rubriky

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.