náhledy
Simca 1300 byla v 60. letech k mání i v Československu. V běžném prodeji nebyla, k jejímu nákupu byl kromě peněz třeba ještě zvláštní ministerský poukaz.
Autor: autowp.ru
Simca 1307/1308 se v Československu prodávala jen za valuty v Tuzexu. Stála 38 000 tuzexových korun, za které se daly pořídit skoro čtyři škodovky řady 105.
Autor: autowp.ru
Matra - Simca Rancho z roku 1977 byla výsledkem spolupráce s malovýrobcem sportovních vozů Matra. Rancho je dodnes považován za praotce rodinných praktických aut pro volný čas.
Autor: autowp.ru
Peugeot 301 se od Citroënu Elysée liší jen v drobnostech, obě auta míří na nenáročné trhy s malou kupní silou včetně toho českého.
Autor: autoblog.it
Citroën Elysée. Nový levný sedan nesoucí logo Citroënu připomíná simcu jen názvem, pojmenování Elysée použila Simca pro svůj model už v roce 1957.
Autor: autoblog.it
Matra - Simca Rancho z roku 1977 byla výsledkem spolupráce s malovýrobcem sportovních vozů Matra. Rancho je dodnes považován za praotce rodinných praktických aut pro volný čas.
Autor: autowp.ru
Matra - Simca Rancho z roku 1977 byla výsledkem spolupráce s malovýrobcem sportovních vozů Matra. Rancho je dodnes považován za praotce rodinných praktických aut pro volný čas.
Autor: autowp.ru
Logo Simca
Autor: autowp.ru
Interiér vozu Simca 1307
Autor: autowp.ru
Simca 1307/1308 se v Československu prodávala jen za valuty v Tuzexu. Stála 38 000 tuzexových korun, za které se daly pořídit skoro čtyři škodovky řady 105.
Autor: autowp.ru