Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Plusy a minusy hodnocených vozů

aktualizováno 
-
+ výborné jízdní vlastnosti
+ tuhá sedadla s výborným bočním vedením
+ nízký hluk motoru i podvozku
+ seřízení volantu dvěma směry,výškově stavitelné sedadlo řidiče
+ nejvíce servisů
+ některé součástky levnější
+ levnější havarijní pojištění
+ airbag řidiče i posilovač řízení v ceně
+ levnější ABS
+ místo pro kolena vzadu
+ nárazníky v barvě vozu
+zpracování
+nejmenší pokles hodnoty při prodeji ojetiny

- líný motor
- vysoká spotřeba
- tužší řazení
- strohá palubní deska
- záběr spojky ve vysoké poloze
- špatný výhled dozadu
- zadní dělené sedadlo za příplatek
- nepraktické výškové nastavování sedadla řidiče
- vysoká hmotnost

Fiat Punto

+ jízdní vlastnosti
+ ovladatelnost, dvoustupňový posilovač řízení
+ nižší spotřeba
+ velký kufr
+ hodně odkládacích ploch
+ tříbodový pás na zadním sedadle uprostřed

- horší zpracování
- špatný výhled dozadu
- menší prostor na zadních sedadlech
- výškové nastavení volantu a sedadla řidiče za příplatek
- rychle ztrácí na hodnotě

Renault Clio

+ komfortní podvozek
+ výborný výhled z vozu
+pohodlná sedadla
+ nápaditá přístrojová deska
+ tříbodový pás na zadním sedadle uprostřed

- nepřesné řazení
- naklánění v zatáčkách
- chybí cirkulace vzduchu
- posilovač řízení není v ceně
- menší prostor na zadních sedadlech

Opel Corsa

+ pružný a ekonomický motor
+ přehledná přístrojová deska
+ výborný výhled z vozu
+ místo pro kolena vzadu
+ zadní dělené sedadlo v základní ceně
+ nárazníky v barvě vozu v ceně

- ve vyšších otáčkách hlučný motor
- nemá výškově nastavitelný volant
- posilovač řízení není v ceně
- úzká karoserie

Škoda Felicia

+ nejnižší základní cena (ale s malou výbavou)
+ prostorná karoserie
+ nejvíce servisů
+ levnější součástky
+ levnější havarijní pojištění
+ výborný výhled z vozu
+ levnější ABS
+ místo pro kolena vzadu
+ nárazníky v barvě vozu

- nemá výškově stavitelný volant
- malý komfort řidiče,nepohodlná sedadla vpředu
- hlučný motor s vysokou spotřebou
- nejisté jízdní vlastnosti
- posilovač řízení ani airbag řidiče není v ceně
- po dokoupení druhého airbagu nemá odkládací schránku před spolujezdcem
- nemá vnitřní cirkulaci vzduchu
- zadní dělené sedadlo za příplatek
- špatný dojem z brzd
- lacině působící interiér

Autor:




Nejčtenější

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Další z rubriky

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.