Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Polo golfovatější

  12:52aktualizováno  12:52
Čtyřoký VW Polo brázdí silnice pouhé 3 roky. Ale protože se jeho tvary se tak trochu vymykají zbytku modelové řady automobilky, pracují ve Wolfsburgu pilně na jeho důrazném faceliftu. Na prvních neoficiálních fotkách vypadá nové polo především jako nedorostlý golf.

Základní proporce zůstávají stejné, hlavní stylistické prvky ale příští generaci důrazně odliší.

Přední světla ála concept C z letošního ženevského autosalonu a mezi nimi mohutný gril, který se designérum VW pravděpodobně zalíbil na posledních Audi.

Boky někde na půl cesty mezi polem a golfem a konečně zadní partie, které jsou už úplně ve střihu většího bratra.

Z něho si polo také vypůjčilo směrovky ve zpětných zrcátkách.

Gofova dorostence budou pohánět dva benzinové a dva naftové motory. Zážehová 1,4 a 1,6; stejně jako vznětová 1,4 a 1,9 TDI mají své místo pod kapotou téměř jisté.

Mnohem zajímavější zážitky slibují další dva motory o kterých se šušká. Dvoulitrové TDIčko "cvičí" víc než dobře i s mnohem většími Volkswageny.

Natožpak verze GTI s dvoulitrovým "FSIčkem" pod kapotou, jehož řidič bude muset ukočírovat 150 koní (110 kW).

Poprvé naživo bude nové polo k vidění v březnu 2005 na autosalonu v Ženevě, do prodeje pak zamíří před letními prázdninami.

Autoři:




Nejčtenější

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Další z rubriky

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.