náhledy
Zuffenhausenskou novinku pohání motory s objemem 2,0 a 2,5 litru.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Čína se dočká ještě vlastní verze, která má dvoulitr z daňových důvodů přiškrcený na 184 kW (250 koní).
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Porsche 718 Cayman. Číslo v názvu odkazuje na závodní Porsche 718, které na přelomu padesátých a šedesátých let sbíralo jedno vítězství za druhým.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Až dosud mělo kupé Cayman vždy silnější motory a vyšší cenu než otevřený Boxster. Nyní už ani jedno z toho neplatí
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Čína se díky meziročnímu růstu o 24 % stala největším odbytištěm německé značky.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Porsche 718 Cayman na pekingském autosalonu
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Verze 718 Cayman S má výkon 257 kW (350 koní) a jede až 280 km/h.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Dvoulitrová verze motoru má výkon 220 kW, tedy rovných 300 koní, a už od 1 950 otáček dává 380 Nm.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz