Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Porsche 911 model 2004 je tady

  11:04aktualizováno  11:04
Nová verze kultovního sportovního vozu automobilky Porsche - modelu 911, skrývající se pod kódem "997", sice příjde na trh až v roce 2004 už dnes však brázdí šikany a rovinky na starém okruhu Nurburgringu a předvádí svým tvůrcům , co umí. Nezapomeňte na fotogalerii.

Dle nepotvrzených informací by  "projekt 997" měl být ještě výkonnějši než stávající model. Mluví se o zvýšení objemu, mytického šestiválcového boxeru, ze stávajících 3,6 na 3,8 litru a tím i potažmo o zvýšení výkonu - odhaduje se nárůst o 30koní - cca 21kW  (ze stávajících 320 na 350koní ).

Z pohledu designu obrázky naznačují, že protentokrát se designéři ohlédli do minulosti.  Provedení kol připomíná disky modelů z ranných devadesátých let i když protentokrát  povyrostly na 19-20 palců  (usuzujeme z obrázků). V případě karoserie se však designéři podívali ještě dále - k modelům originálních "devětsetjedenáctek" z let šedesátých. Blatníky by  se měly   nafouknout a povyrůst (pravděpodobně i díky očekávání "ostřejších" verzí s ještě většími koly), světla  se vrátí k čistě okrouhlým tvarům , směrovky  se pak  společně s mlhovkami  vrátí do nárazníku.

Uvedení nové "911" je prozatím plánováno na rok 2004, kabriolet by pak měl přijít v následujícím roce.

Porsche 911 model 2004 - pohled zezadu

Porsche 911 model 2004

Autoři:




Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.