Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroen C5
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Citroën C5 je poslední model značky, který má hydropneumatický podvozek.
Autor: Citroen
Citröen DS v pařížském showroomu automobilky. Vůz měl revoluční hydropneumatický systém odpružení doplněný o zařízení, které umožňovalo samočinnou úpravu světlé výšky vozu. Další revolucí byl také například posilovač řízení nebo přední brzdové kotouče.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën C5 Tourer
Autor: Citroën
Typické pro hydropneumatické odpružení v podání Citroënu jsou zelené koule plněné hydrualickým olejem a dusíkem.
Autor: Citroen
Citroën C5
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën C5
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Citroën C5 Tourer
Autor: Citroën
Citroën C5 Tourer
Autor: Citroën
Poslední vyrobený Citroën C5
Autor: Caradisiac
Unikátní systém odpružení proslavil hlavně Citroën DS.
Autor: Citroen