Automobil s agresivním vzhledem jako by byl předurčen americkým zákazníkům. Tomuto nasvědčuje nejen design, ale i rozměry či objemný osmiválec 4,2 litru se 48 ventily propůjčený od sesterské Maserati. Agregát, jenž byl mírně upraven, doplňuje sestistupňová sekvenční převodovka Selespeed. Takto nazývají elektrohydraulický princip marketéři z Alfy Romeo. Například u Ferrari pojmenovali stejný systém F1, Maserati používá typicky italské slovo "Cambiocorsa".
Jméno studie Alfy ani potvrzení výroby zatím nejsou známé. Z vývoje ale pronikly informace o rozměrech. Kupé 2+2, které přepraví pohodlně dva pasažéry na předních sedadlech a dva dospělé menšího vzrůstu vzadu, je dlouhé 4,39 metru a na šířku měří 1,89 metru. Výškou 129 centimetrů se jednoznačně zařazuje do kategorie sportovních vozů.
Zajímavým, u italských sporťáků nikoli neobvyklým, prvkem jsou dveře otevírané vertikálně nahoru. Dle Giugiara hrají u novinky prim. Buď se vůz bude vyrábět s tímto systémem nebo světlo světa v sériové podobě nikdy nespatří, tvrdí sebevědomě šéfdesignér.
Tato studie Alfy Romeo se s největší pravděpodobností objeví v expozici italského výrobce již v Ženevě. |