Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

postřehy z testu

aktualizováno 
-
PRVNĺ ZÁVADY. Zatímco Škoda Felicia měla první problémy se závadou vyrovnávací nádržky chladiče ještě v úvodních pěti tisících kilometrech a v rámci první garanční prohlídky v 15 tisících kilometrech mechanici řešili poruchu převodovky, která obtížně a s pazvuky řadila ze čtyřky na trojku, dočkal se Ford Mondeo první opravy až v rámci prohlídky v 60 tisících kilometrech: bylo nutné pročistit nefungující ostřikovače čelního skla.

FELICIA MĚLA DRAHÝ MALÉR. Po testu v redakci zůstala Škoda Felicia ve službách vydavatele MF DNES a nyní má za sebou 82 tisíc kilometrů, tedy jen o nemnoho méně, než měl Ford Mondeo na závěr srovnávacích jízd. Kromě běžné údržby a menších oprav ji postihla také větší závada řídicí jednotky, která si při opravě vyžádala náklady ve výši 35 tisíc korun. Tedy částku, která by výsledek každého srovnávacího testu řádně rozhodila.

NA ŘADĚ JE FABIA. Dalším v řadě dlouhodobých redakčních testů je v současné době Škoda Fabia 1.4 16V Elegance o výkonu 74 kilowattů, která první pětinu maratonu, tedy osm tisíc kilometrů, uzavřela s průměrnou spotřebou 8,3 litru na 100 kilometrů. V té souvislosti se sluší připomenout, že všechny testované vozy jezdí velmi často na dálnicích a na hranici svých výkonů. Z problémů byla zatím u fabie nejzávažnější porucha vyhřívání předních sedadel.

Autor:




Nejčtenější

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Další z rubriky

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Rupert Stadler
Šéf Audi Dieselgate přežil, teď ho ovšem čachry s TDI dohnaly

Rupert Stadler byl jediným z vedení koncernu VW, kdo přežil prvotní úder aféry Dieselgate. Teď ovšem vyšlo najevo, že podle všeho před americkými vyšetřovateli...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.