Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Bílá kráska vzplanula bez varování

aktualizováno 
V Čechách a na Moravě místo sněhu řádí vítr, jih Spojených států naplno ovládá zima. Ve státě Georgia dokonce místní úřady vyhlásily stav nouze a žádají motoristy, aby své cesty odložili. Kruté počasí ale nezabránilo vzplanutí bílého BMW v kultovním sportovním provedení M3.

Požár BMW ve městě Brookhaven v těsné blízkosti Atlanty. | foto: John AmisAP

Majitel BMW M3 z devadesátých let (řada E36) si šel poslední lednovou středu ráno vyzvednout auto na místo, kde ho předtím večer zanechal s kamarády. "Krátce po nastartování jsme si všimli, že v motorovém prostoru, něco hoří," napsal Ian Jagor na svém diskuzním profilu serveru kinja.com.

Požár vznikl na křižovatce ve městě Brookhaven v těsné blízkosti Atlanty. "Hořelo to velice rychle. Tak rychle, že nám nepomohly ani dva hasící přístroje a tři lidé, kteří házeli na auto sníh," pokračuje Ian Jagor.

Bohužel nepomohli ani hasiči, kteří kvůli silné námraze na silnice přijeli až po půl hodině. K požáru dorazil jenom vůz policejní hlídky, která už nemohla ohni zabránit.

Podle diskutérů na webu bylo bílé BMW M3 výrazně upravené, mimo jiné prý mělo motor z následující generace M3 (E46), který nese označená S54. Vůz také podle nich před nedávnem změnil majitele. Více o sportovních BMW M3 ČTĚTE ZDE

Všechno zavřít

K požárům automobilů dochází nejčastěji právě kvůli technické závadě, která se může objevit zcela nečekaně. A nezáleží přitom, jak je vůz ve skutečnosti starý, podle zkušeností hasičů hoří nová auta stejně rychle jako dvacet nebo třicet let staré vozy.

Pokud je požár v motorovém prostoru, neměli byste naplno otevírat kapotu, stačí ji mírně pootevřít a oheň hasit. Oheň v interiéru (nejčastěji hoří za palubní deskou), haste škvírami odspoda a dávejte přitom pozor na airbagy. Požár může čidla pomýlit a záchranný vak může vystřelit.

V případě, že hasící přístroj nemáte, doporučují hasiči hned vystoupit z vozu, zavřít dveře kvůli přísunu vzduchu a hned volat na tísňovou linku.

Autor:




Nejčtenější

Audi ukázalo zmenšený model Q2, který se s využitím kamer a ultrazvukových...
Audi se jízdu bez řidiče musí naučit sama

Německá značka Audi pracuje na systému autonomního řízení, který se učí podle šoféra. Asistenční systémy s umělou inteligencí se dostanou již do příští A8.  celý článek

Cadillac Trump Golden Series Limousine
Trump miluje Cadillac. Sám jednoho vymyslel a vyrobili mu ho mafiáni

Nový americký prezident Donald Trump v minulosti proslul jako realitní magnát a hoteliér. Svoje jméno, které si sám cení na tři miliardy dolarů, ovšem nyní...  celý článek

Autobus sjel na Kolínsku do příkopu, hasiči evakuovali 28 osob (13.1.2017).
Silnice jsou úzké a auta široká. Ke sjetí na krajnici je čím dál blíže

Redakce iDNES.cz dlouhodobě sleduje frekventovanou silnici třetí třídy na východním okraji Prahy. Komunikace 0126a je velmi úzká, s okrajem vozovky začíná...  celý článek

Shineray XY400
Na jaře dorazí nová Jawa 350 OHC. Základ bude čínský

Po letech spekulací se milovníci motocyklů Jawa dočkají, ještě před startem letošní motorkářské sezony má dorazit nový model. Jawa 350 OHC by měla mít základ...  celý článek

Pavel Kadaš, předseda spolku, který muzeum provozuje, pózuje mezi vozy v...
V muzeu ve Velkých Hamrech odpočívají moskviče i prototypy škodovek

Běžné automobily, kterých byly za socialismu plné silnice, i vzácné prototypy, jež se dochovaly do dnešních dnů jen zázrakem. To vše je k vidění v Muzeu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.