Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Bílá kráska vzplanula bez varování

aktualizováno 
V Čechách a na Moravě místo sněhu řádí vítr, jih Spojených států naplno ovládá zima. Ve státě Georgia dokonce místní úřady vyhlásily stav nouze a žádají motoristy, aby své cesty odložili. Kruté počasí ale nezabránilo vzplanutí bílého BMW v kultovním sportovním provedení M3.

Požár BMW ve městě Brookhaven v těsné blízkosti Atlanty. | foto: John AmisAP

Majitel BMW M3 z devadesátých let (řada E36) si šel poslední lednovou středu ráno vyzvednout auto na místo, kde ho předtím večer zanechal s kamarády. "Krátce po nastartování jsme si všimli, že v motorovém prostoru, něco hoří," napsal Ian Jagor na svém diskuzním profilu serveru kinja.com.

Požár vznikl na křižovatce ve městě Brookhaven v těsné blízkosti Atlanty. "Hořelo to velice rychle. Tak rychle, že nám nepomohly ani dva hasící přístroje a tři lidé, kteří házeli na auto sníh," pokračuje Ian Jagor.

Bohužel nepomohli ani hasiči, kteří kvůli silné námraze na silnice přijeli až po půl hodině. K požáru dorazil jenom vůz policejní hlídky, která už nemohla ohni zabránit.

Podle diskutérů na webu bylo bílé BMW M3 výrazně upravené, mimo jiné prý mělo motor z následující generace M3 (E46), který nese označená S54. Vůz také podle nich před nedávnem změnil majitele. Více o sportovních BMW M3 ČTĚTE ZDE

Všechno zavřít

K požárům automobilů dochází nejčastěji právě kvůli technické závadě, která se může objevit zcela nečekaně. A nezáleží přitom, jak je vůz ve skutečnosti starý, podle zkušeností hasičů hoří nová auta stejně rychle jako dvacet nebo třicet let staré vozy.

Pokud je požár v motorovém prostoru, neměli byste naplno otevírat kapotu, stačí ji mírně pootevřít a oheň hasit. Oheň v interiéru (nejčastěji hoří za palubní deskou), haste škvírami odspoda a dávejte přitom pozor na airbagy. Požár může čidla pomýlit a záchranný vak může vystřelit.

V případě, že hasící přístroj nemáte, doporučují hasiči hned vystoupit z vozu, zavřít dveře kvůli přísunu vzduchu a hned volat na tísňovou linku.

Autor:




Nejčtenější

Volkswagen GTI Clubsport
Všechno nejlepší! Golf GTI slaví čtyřicátiny. Clubsport je vrchol

Volkswagen Golf GTI není nejrychlejší z hot-hatchů. Není ani nejvýkonnější a na papíře nevyniká superlativy. Jenže o to lepší je v praxi. Tak zábavné auto pro...  celý článek

Turbodiesel Renault 1,6 Energy dCi 160
Renault-Nissan vyměnil šéfa vývoje motorů. Čeká velký problém s diesely

Philippe Brunet je nový šéf vývoje motorů aliance Renault-Nissan. Ta zpráva na pohled moc zajímavá není, ale informace ze zákulisí odhalují velmi zajímavé...  celý článek

Díky dnu bez aut se lidé mohli projít i po slavném pařížském bulváru Champs...
Čtyři světové metropole chtějí vyhnat diesely do roku 2025

Starostové Paříže, Mexico City, Madridu a Atén podepsali deklaraci, ve které se zavázali vyhnat dieselová auta ze svých měst do roku 2025.  celý článek

Seat Leon III 1,2 TSI
Seat Leon III 1,2 TSI

r.v. 2014, naj. 101 641 km, benzín
239 900 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.