Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai i40 vyráží proti superbu s mondeem už i s klasickým kufrem

  11:00aktualizováno  11:00
Dravá korejská automobilka odhalila na autosalonu v Barceloně další karosářskou verzi novinky mířící do vod Volkswagenu Passat, Fordu Mondeo a třeba i Škody Superb. Do prodeje zamíří v posledním čtvrtletí letošního roku.

Hyundai i40 | foto: Hyundai

Hyundai i40 se netradičně představil nejdříve ve verzi kombi označené CW, premiéru měl na březnovém autosalonu v Ženevě. Do teď se ale zatím nerozběhl prodej. Že ke kombiverzi přibude brzy i sedan, se vědělo. Evropské designcentrum Hyundaie v německém vývojovém středisku v Rüsselsheimu nadělilo 474 centimetrů dlouhému vozu dravé dynamické linie.

Hyundai i40

Rozvor náprav 2,77 metru slibuje hodně prostoru pro posádku. Do kufru se vejde 503 litrů nákladu. Líbit se bude 70litrová nádrž.

Stejně jako kombíková verze dostane dva benzinové a dva naftové motory. Nafťáky, které budou tvořit velkou část prodejů, mají objem 1,7 litru, slabší má 116, silnější 136 koní. Benziňáky mají 135 (objem 1,6 litru) a 177 koní (dvoulitr). Převodovky budou šestistupňové, v základním provedení manuály, pro některé motory za příplatek automaty.

Hyundai i40

Hyundai i40 ve verzi kombi také konečně dostal cenovku. Základní provedení stojí bez desetikoruny půl milionu.

Hyundai nyní láká na pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů, spojenou s pěti roky služeb asistenční služby a k tomu stejnou dobou bezplatných servisních prohlídek.

Autor:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Další z rubriky

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.