Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Přehled záruk na nejprodávanější vozy v České republice

aktualizováno 
-
Škoda 1 rok 1 rok Relicia, 3 roky Octavia 6 let Felicia, 10 let Octavia
Opel 1 rok 1 rok 12 let Astra a Zafira, Vectra od r.v. 99
10 let, ostatní 6 let, Campo 1 rok
Volkswagen 1 rok 3 roky 6 let Polo, Sharan, ostatní 12 let
Ford 1 rok 1 rok 6 let
Renault 1 rok 1 rok 12 let Mégane a Scénic, ostatní 6 let
Daewoo 3 roky nebo 100 000 km 3 roky 6 let
Fiat 1 rok 3 roky 8 let
Peugeot 1 rok 1 rok 6 let
Seat 1 rok 1 rok nové Toledo 12 let, ostatní 6 let
Mazda 3 roky nebo 100 000 km 3 roky 8 let Xedos, ostatní 6 let
Toyota 3 roky nebo 100 000 km 3 roky 6 let
Nissan 3 roky nebo 100 000 km 3 roky 6 let
Citroën 1 rok 1 rok 6 let
Honda 3 roky nebo 100 000 km 3 roky 6 let
Hyundai 3 roky nebo 100 000 km 3 roky 6 let
Suzuki 3 roky nebo 100 000 km 3 roky 6 let
Audi 1 rok 3 roky 12 let
Mercedes 1 rok 3 roky 30 let
Mitsubishi 3 roky nebo 100 000 km 3 roky 6 let
Kia 3 roky nebo 100 000 3 roky 6 let

Záruka na mobility* Záruka na díly Ostatní záruky

Škoda 2 roky 1 rok Někteří dealeři nabízejí záruku na vůz na 2 roky
Opel 1 rok (druhý a třetí rok 1 rok Někteří dealeři nabízejí delší záruku zdarma, jiní za
možno připlatit za 500 Kč) příplatek
Volkswagen 2 roky 1 rok -
Ford 1 rok 1 rok možnost přikoupit delší záruku na vůz, např. Fiesta 3 roky a 50 000 km za 6000 Kč, Focus 3 roky a
100 000 km za 20 000 Kč
Renault 1 rok (2 a 3 rok za 1 rok od podzimu 1999 možnost přikoupil delší
příplatek 650Kč/1 rok) záruku na vůz
Daewoo 3 roky 6 měsíců -
Fiat 2 roky 6 měsíců -
Peugeot 1 rok 1 rok -
Seat 2 roky 1 rok -
Mazda 1 rok 1 rok -
Toyota 3 roky nebo 100 000 km 1 rok -
Nissan 3 roky 1 rok -
Citroën ne 1 rok Možnost prodloužit garanci na vůz o další rok až dva (Citroën Saxo 9 až 12 tisíc korun), 2 roky na hydropneumatiku
Honda sjednávají prodejci 1 rok -
Hyundai 1 rok 1 rok nebo
20 000 km -
Suzuki ne šest měsíců -
Audi 2 roky 1 rok -
Mercedes 4 roky 1 rok individuální servisní smlouvy, které pokryjí veškeré náklady na servis
Mitsubishi 1 rok 1 rok -
Kia ne 1 rok -

Poznámka: Záruka na vůz se nevztahuje na díly, které se rychle opotřebí. Patří sem například brzdové destičky, opotřebované tlumiče, kapaliny a maziva. Za pneumatiky neručí výrobce vozu ale pneumatikářská firma, * pomoc při poruše vozu

Pramen: AUTO - MOTO

Autor:




Nejčtenější

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.